Vis full versjon : Kan man bruke CBFM selv om man har en sa?
Det står på nett at det kan forstyrre testene...men KAN det og gå greit?
Jeg skal isåfall begynne å ta testene fra og med imorgen, dag 6. i syklus(om jeg kan kalle det det i en sa da?)
Noen som vet??
LiseLotte
20-08-2008, 19:00
Det står på nett at det kan forstyrre testene...men KAN det og gå greit?
Jeg skal isåfall begynne å ta testene fra og med imorgen, dag 6. i syklus(om jeg kan kalle det det i en sa da?)
Noen som vet??
Først vil jeg bare gi deg en klem :stakar:
Jeg har ikke hatt noen SA selv så jeg kan bare tenke meg hvor tomt det føles akkurat nå. Håper dere får oppleve glede igjen raskt.
Jeg vil tro at du er for nær din SA, men jeg vet ikke...
Jeg tror ikke kan skade å sette på monitoren, den vet jo ikke hva som skjer disse dagene (det er vel noen dager før den ber deg om å teste?) og du vli nok se med en gang om den klarer å utføre testen riktig...tror du ikke det?
Ta vare på deg selv og hverandre!
:klem:
Først vil jeg bare gi deg en klem :stakar:
Jeg har ikke hatt noen SA selv så jeg kan bare tenke meg hvor tomt det føles akkurat nå. Håper dere får oppleve glede igjen raskt.
Jeg vil tro at du er for nær din SA, men jeg vet ikke...
Jeg tror ikke kan skade å sette på monitoren, den vet jo ikke hva som skjer disse dagene (det er vel noen dager før den ber deg om å teste?) og du vli nok se med en gang om den klarer å utføre testen riktig...tror du ikke det?
Ta vare på deg selv og hverandre!
:klem:
Tusen takk for gode ord! Ja, vondt er det, men sitter jeg å synes synd på meg selv, blir det jo ikke no baby :blafre: så vi hiver oss på med en gang!
Tok første test idag, og den viste lav fertilitet,og det vil jeg tro er positivt? de to strekene på testen var nesten like sterke, så jeg antar jeg
har en del hcg igjen ennå. men siden den allikevel viste lav fertilitet, må vel det være bra?
Tar uansett sjansen:snill:
LiseLotte
20-08-2008, 20:20
Ja det burde vel være bra, når det var lav fertilitet du forventet skulle være det riktige utslaget :snill:
:glis:Ja det burde vel være bra, når det var lav fertilitet du forventet skulle være det riktige utslaget :snill:
Ja det tror og håper jeg og!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.