PDA

Vis full versjon : Jeg spiste en marihøne i går..

Pepperkake
12-02-2004, 09:04
Ja.. Hmm.. Overskriften taler vel egentlig for seg selv..?
Fikk nemlig besøk av en god venninne i går, og jeg oppdaget at det satt en marihøne på skulderen hennes, da hun kom. Jeg gjorde henne oppmerksom på det, og da sa hun at jeg skulle få den, for da ble jeg sikkert "på tjukken" som hun sa. Marihøner bringer som kjent lykke! :lykke:
Husker ikke hvem av oss som kom på at jeg skulle spise den, men begge mente at virkningen måtte bli mye bedre dersom jeg spiste den, i tillegg til å ønske meg å bli gravid... Det var jo mest på kødd da, men "vips" var den i magen min gitt... Den smakte litt beskt.. Så nå er det bevist; Det har klikket fullstendig for meg! :kokko:
Og kjære dyre-elskere: Ikke bli sinte på meg! Skal aldri gjøre det mer! Er jo veldig glad i dyr jeg også da, så jeg angret litt etterpå! Men da var det liksom litt for sent... :flau:
Da vi fortalte det til min kjære etterpå, sa han bare; "Så det er å spise marihøner som er tingen nå ja? Kanskje du har vært LITT for mye inne på den derre Snart gravid-siden??" Hehe..
Men blir jeg gravid denne pp, så vet vi jo hva som er grunnen, sant? :fnis:

hegemu
12-02-2004, 09:07
:skratte: :skratte: :skratte:

Jeg ler meg skakk! :lykke: med marihøne-forsøket!

Pulsatilla
12-02-2004, 09:13
:latter: Rabla totalt, ja...

Trodde forresten marihønene bragte lykke når de fløy sin vei igjen, jeg?...
"Jomfru Maria Fly-fly fly fra hånden min høyt opp mot sky, for jeg har en beskjed til deg, hent lykken ned til meg" var det en barnesang som gikk, var det ikke?

vilje
12-02-2004, 09:21
Ja, jeg tviler kanskje på at marihøna gidder oppfylle ønsket ditt nå ? :fnis:
Tror Pulsatilla har rett. Vi pleide sitte i evigheter for å forsøke å tvinge marihønene til å fly fra fingeren. Endte som regel med at vi satte den på fingeren og ristet den av oss slik at vi lot som om den fløy, så vi kunne ønske oss noe.

Tror ikke du trenger den marihøna jeg, for du skal jo bli gravid nå uansett!
:klemme:

Lille mor til snart 3?
12-02-2004, 09:29
Hørtes bedre ut med marihøne enn den mygga med lange føtter(langskank mygg) som jeg svelgte (fløy ned i halsen på meg) da jeg var mindre :lol:

He, he

smilla
12-02-2004, 09:41
:skratte:

Jaja, noen spiser marihøner og andre spiser...mer normalt! :lol: Får håpe det var en ordentlig :lykke: -marihøne da!

Eh...litt ekkelt spørsmål...tygde du på den eller bare slukte den levende...? Synes du var modig jeg, tror aldri jeg hadde gjort det!

sommerfugl2
12-02-2004, 10:04
Hvis du blir gravid nå,ska jaggu jeg å spise marihøne ass,og flere desperate med tenker jeg:knegg: Hold oss oppdatert med marihøne :lyspære::blunke:

optimisten
12-02-2004, 11:03
:skratte: :skratte:

Har lest mye rart her inne, men den var både ny og innmari orginal!!!!!!

Blir du ikke gravid nå, vet ikke jeg!!!

Lykke til :nikker:

Alibaba
12-02-2004, 11:08
Ai, ai, ai.....

:undrer:

Du må være gal du, ja! :skratte:

Lillehammer
12-02-2004, 11:09
At jeg ikke har tenkt på det før da: spise marihøne! Selvsagt! :drikkele:

mokki
12-02-2004, 11:13
:skratte: :skratte: :haha: :fnis:

utrolig bra. nå bare må du bli gravid....

Teeny
12-02-2004, 15:14

Gratulerer! Jeg overrekker deg herved prisen for "Tidenes Beste Tips for å Bli Gravid!" :blomst:

Vilaela
12-02-2004, 15:50

Ja, det må være tidenes........
Noen bedre/værre/på høyde..........?

Jannike_79
12-02-2004, 16:05
:skratte: Jeg tror jeg dæver.. DU er jo helt sprø da.. :kryss: for at du blir gravid av det da!!

Tidl. bruker
12-02-2004, 16:07
Jeg har hørt om de som svelger kameler, men aldri om noen som spiser marihøner...

Aurora E
12-02-2004, 16:08
ja, det må jeg si....Et morsomt og orinalt eksperiment :skratte:
Må jo bli :baby: nå?

Blir spennende å se framover iallefall. Blir du gravid nå, så tror jeg, helt ærlig, at flere av jentene her inne prøver det samme :skratte: kanskje jeg er en av de;)

little my
12-02-2004, 16:25
:knegg: Den var ny og orginal... Dagens kjærringråd for å bli gravid: SPIS EN MARIHØNE! :knegg:

Mariah
12-02-2004, 16:42
Håper nesten at det IKKE virker, jeg, for ellers kan det jo hende at det blir dårlig med marihøner rundt omkring denne sesongen....Da blir det fritt fram for bladlusa!

Har spist noen insekter jeg også, men aldri frivillig. Har lært å vaske den økologiske salaten VELDIG godt, for det er visst ikke bare jeg som liker den....

Håper du får :baby: uten å svelge hverken kameler eller flere marihøner! Lykke til!

:vibber: Mariah

Elinsen
12-02-2004, 17:02
Blir spennende å se framover iallefall. Blir du gravid nå, så tror jeg, helt ærlig, at flere av jentene her inne prøver det samme :skratte: kanskje jeg er en av de;)
Skal ikke se bort i fra det nei :fnis: .. Her på sidene er vi nok troende til litt av hvert...

Babe
12-02-2004, 17:24
Trodde ikke marihønene levde på vinteren, jeg............:uff:

Pepperkake
12-02-2004, 17:40
Heisann! Trodde ikke jeg heller Babe, men den var der gitt, litt tam i fargen, men i full vigør!

Opprinnelig melding av Pulsatilla:

Trodde forresten marihønene bragte lykke når de fløy sin vei igjen, jeg?...
"Jomfru Maria Fly-fly fly fra hånden min høyt opp mot sky, for jeg har en beskjed til deg, hent lykken ned til meg" var det en barnesang som gikk, var det ikke?
Hmm, ja sånn var det før i tiden ja Pulsatilla (Og Vilje), men nå til dags er det sånn at du må spise dem, for å oppnå ønsket effekt! :fnis:

Opprinnelig melding av smilla:

Eh...litt ekkelt spørsmål...tygde du på den eller bare slukte den levende...? Synes du var modig jeg, tror aldri jeg hadde gjort det!

Jeg tygde ikke på den nei. Slukte den levende. Men jeg måtte svelge to ganger før den var nede.

Skal holde dere oppdatert jeg, om dette funket! I såfall kan vel marihønene se med stor skrekk frem til høysesongen. Da løper alle SG'ere bort fra PC'en sin, og ut på jakt... :skratte:

Blåklokken
12-02-2004, 17:51
Det var trist å høre. Fint at du ikke skal gjøre det igjen.

Gurin
12-02-2004, 17:57
[QUOTE=vilje]Ja, jeg tviler kanskje på at marihøna gidder oppfylle ønsket ditt nå ? :fnis:

Ulvemor
12-02-2004, 18:54
Strålende idé! :D Da går det nok bra denne pp! :lykke:

Turbomamma
12-02-2004, 21:42
Ja, det er nesten det verste..... :skratte: Et ferskt tips for å bli gravid skal aldri oversees, nei..hehe

Steike tullin' du da!!

Nemi*
12-02-2004, 21:50
Trodde ikke marihønene levde på vinteren, jeg............:uff:

det trodde ikke jeg heller... men vi hadde også besøk av en her om dagen...

lykke til med eksperimentet ditt da... :fnis:

Turbomamma
12-02-2004, 21:51
Hms....er marihøner giftige, forresten....?

Måne
13-02-2004, 12:31
Dette tror jeg må være noe av det mest hysterisk morsomme jeg har lest. En del av vennene mine syns jeg er litt sprø allerede med grapefrukt, wild yam, progestacare, tapp, temp og alt det der, men dette tar virkelig kaka!!! :skratte:
Lykke til!!

Pepperkake
25-02-2004, 21:28
:sukk: Jaja folkens, i dag kom :tante: med brask og bram, så det hadde ingen hensikt å spise den marihøna! Jeg gjentar INGEN hensikt... Så dere marihøner der ute kan nok gå en trygg sesong i møte! Jeg kommer hvertfall ikke til å spise flere av dere!

Men gir jeg opp av dèn grunn? Næhæhæiii, nå blir det å få hjem gubben fra sjøen, og forføre til den store gullmedaljen.

Stå på dere andre også!!!! :yiiha:

:grouphug:

Ruffen
25-02-2004, 21:39
Jammen dette var jo innmari greit å ha ryddet av banen!

Vi konkluderer: :lese:

Fortæring av marihøner (riktignok en litt tam vintermarihøne) medfører ikke økt fruktbarhet hos kvinner.

Jeg krysser'n av lista mi med en gang, gitt! :skratte:

emin
25-02-2004, 22:16
*ler høyt* :skratte:

Aina
25-02-2004, 22:20
:skratte: :skratte:

Litt merkelig var det jo, men kanskje verdt forsøket. Blir spennende å høre hvordan det går! :latter:
Men jeg sier meg nå litt enig med den som lurte på om marihøna kom til å gidde å oppfylle ønske nå... Time will show!

Mummitrollet
25-02-2004, 22:54
Vet du, jeg synes det faktisk er fryktelig trist at det ikke hjalp!
Tenk for en historie å fortelle da!!
Kanskje man må spise dem samtidig med EL ?
Dette skal jeg forske på ved en annen anledning...

Vilaela
25-02-2004, 22:57
Så sitter vi her og venter i spenning på hva du vil finne på nå......:vente:....

Pepperkake
25-02-2004, 23:08
Opprinnelig melding av Ruffen:
Jammen dette var jo innmari greit å ha ryddet av banen!

Vi konkluderer::lese:

Fortæring av marihøner (riktignok en litt tam vintermarihøne) medfører ikke økt fruktbarhet hos kvinner.

Jeg krysser'n av lista mi med en gang, gitt! :skratte:

Du får nå sagt det... :fnis:
Men kanskje Mummitrollet har et poeng; at de må spises rundt EL..? Kanskje jeg bomma? Hmm.. Skal de da spises på tom mage, eller sammen med mat? Hva tror dere andre?

Ja Elisek, lurer selv også, på hva jeg i ren desperasjon finner på neste gang! Huff..

Pepperkake
08-06-2004, 19:04
Ja, jeg innrømmer det gjerne, jeg har litt fritidsproblemer.. :flau:

Men nå har jeg en teori skjønne frøkener!
Man kan ha en såkallt "gratis-effekt" måneden etter man har gått på pergo, sant?
Det er jo fullt mulig at dette gjelder marihøner også!! Kanskje den bare trenger en måned å ligge og godgjøre seg i magen først, før virkningen setter inn? :undrer:

Sparky
08-06-2004, 19:20
:herregud: Hva? Ikke si at du glemte å ta marihønedansen før du svelget den!?

For en sløsing av en ellers så flott marihøne!:niks:

(Ja, det var dagens dårligste....:flau:...)

Leophee
08-06-2004, 19:41
Satt og tenkte mens jeg leste denne tråden, at det måtte da ha noe for seg... Jeg har så avgjort tro på at den marihøna hadde en virkning. Har ikke du? *ut og lete etter marihøne*

Vilaela
08-06-2004, 20:04
Du er meg ei fin ei.....:skratte::skratte: :skratte:

Pusa
08-06-2004, 20:08
Ja.. Hmm.. Overskriften taler vel egentlig for seg selv..?
Fikk nemlig besøk av en god venninne i går, og jeg oppdaget at det satt en marihøne på skulderen hennes, da hun kom. Jeg gjorde henne oppmerksom på det, og da sa hun at jeg skulle få den, for da ble jeg sikkert "på tjukken" som hun sa. Marihøner bringer som kjent lykke! :lykke:
Husker ikke hvem av oss som kom på at jeg skulle spise den, men begge mente at virkningen måtte bli mye bedre dersom jeg spiste den, i tillegg til å ønske meg å bli gravid... Det var jo mest på kødd da, men "vips" var den i magen min gitt... Den smakte litt beskt.. Så nå er det bevist; Det har klikket fullstendig for meg! :kokko:
Og kjære dyre-elskere: Ikke bli sinte på meg! Skal aldri gjøre det mer! Er jo veldig glad i dyr jeg også da, så jeg angret litt etterpå! Men da var det liksom litt for sent... :flau:
Da vi fortalte det til min kjære etterpå, sa han bare; "Så det er å spise marihøner som er tingen nå ja? Kanskje du har vært LITT for mye inne på den derre Snart gravid-siden??" Hehe..
Men blir jeg gravid denne pp, så vet vi jo hva som er grunnen, sant? :fnis:

Jeg lo så jeg grein når jeg leste dette :skratte: :skratte:

Miamor
09-06-2004, 18:48
:skratte: Ja den var vel litt drøy!

Tidl. bruker
25-08-2004, 20:00
Hehe, Peppis BLE jo faktisk gravid, bare 1 måned etter Kristoffer Schau-stuntet sitt... :skratte:

Malin
25-08-2004, 20:26
Kanskje det er det vi har gjort feil alle sammen?? :blunke:

Linni
25-08-2004, 20:45
:skratte: :skratte: Noen prøver bare alt .

Lykke til håper det hjalp

Thyresse
26-04-2005, 18:13
Det slår meg at nesten alle som har svart på denne diskusjonen etter at Peppis fortalte at hun var gravid, også er gravide. Er det å spise en marihøne tingen???? :vetikke:

:fnis:

Mikka
26-04-2005, 18:17
Det slår meg at nesten alle som har svart på denne diskusjonen etter at Peppis fortalte at hun var gravid, også er gravide.
:juhu: Nå har jeg svart på diskusjonen jeg også.

Thyresse
26-04-2005, 18:27
:juhu: Nå har jeg svart på diskusjonen jeg også.
Får håpe det hjelper :lykke: :lykke: :lykke:

¤Anonyma¤
26-04-2005, 18:27
To ting slår meg:

- Stakkars marihøne
- Det var da enda godt marihønen for i munnen og ikke i, la oss si "lavere kroppsåninger" :latter:

Marit_k
26-04-2005, 18:34
Jeg :kryss: for at trikset i grunn bare var å svare på marihønediskusjon...
Blir jeg ikke gravid nå, så blir jeg det aldri :glis:

buzz
26-04-2005, 18:39
Det slår meg at nesten alle som har svart på denne diskusjonen etter at Peppis fortalte at hun var gravid, også er gravide. Er det å spise en marihøne tingen???? :vetikke:

:fnis:
oi oi, må forte meg å svare..
:hm: kanskje jeg skal "gnu" meg mot PC slik at marihøneeffekt smitter lettere :fnis:

jenta83
27-04-2005, 08:04
................

Puspersille
27-04-2005, 08:14
Juhu!! :vilha: Da har jeg bidratt i diskusjonen og regner med at h*n sitter neste gang vi prøver... :knegg:

PrøvePus
27-04-2005, 08:31
For en søt historie...:snill: Hmmm kanskje det er det jeg skal gjøre...ta en tur ut i hagen og kikke etterhvert jeg da!:knegg:

Lykke til med svangerskapet!!:heia:

Frøken Snupp
27-04-2005, 10:40
:sukk: Jaja folkens, i dag kom :tante: med brask og bram, så det hadde ingen hensikt å spise den marihøna! Jeg gjentar INGEN hensikt... Så dere marihøner der ute kan nok gå en trygg sesong i møte! Jeg kommer hvertfall ikke til å spise flere av dere!
Jeg må virkelig si meg uenig i dette... snakk om å spre glede, håp og humor!

Stå på! Og lykke til!

Ps... hvis du svelget den hel kanskje den flyr rundt i magen og bringer lykke!:glis:

Babe
28-04-2005, 13:41
:hviske: Hvis dere ser på startdatoen for denne diskusjonen så ser dere at dette skjedde i fjor.....

Pepperkake fikk en datter 18.12.2004.....

jpht
23-08-2006, 21:02
OjOJ fødsel 10 mnd etter marihøne stuntet. Jeg tror jamme jeg må gå å finne meg en marihøne....:sulten: :mumse: :tørst:
Har EL i disse dager.

Itoshigo
23-08-2006, 21:55
Tør ikke annet enn å svare på denne jeg heller :fnise: (joa,gammel diskusjon men det kan jo hende den virker ennå!!:glis: )

:lykke: :lykke: :lykke:

Katrine
23-08-2006, 22:40
HURRA!! Endelig en kjapp måte å få d til på :glis:
Hihi var litt morosamt detta ja :fnise:

Luttmo
23-08-2006, 22:42
Hvis det bringer lykke å svare i denne diskusjonen så slenger jeg meg på!

Får ikke hjelpe om det er lenge siden den ble startet, her skal ingenting være uprøvd:humre:

cholita
23-08-2006, 22:55
Denne tråden har gått meg hus forbi til nå...kanskje det er derfor...?

*ut og lete etter marihøne*

Thomasine
23-08-2006, 23:05
Hvis det bringer lykke å svare i denne diskusjonen så slenger jeg meg på!Får ikke hjelpe om det er lenge siden den ble startet, her skal ingenting være uprøvd:humre:

Me too!!!
:lykke:

Interference
23-08-2006, 23:23

Får ikke hjelpe om det er lenge siden den ble startet, her skal ingenting være uprøvd:humre:

Signerer!!
Kanskje jeg slipper å finne ny gubbe og nå.. ??

maia*
23-08-2006, 23:54

Signerer! Håper jeg slipper og spise en marihøne da :fnise:

:lykke::lykke:

Sommer
24-08-2006, 08:25
Hmmm, det satte seg faktisk en Marihøne på selve magen min, noen dager etter EL denne gangen, kanskje det var det som gjorde susen? At den trivdes så mye bedre utenpå magen enn inni så den tenkte den skulle bringe meg litt lykke:gruble:

Mistral
24-08-2006, 09:17
Åh… at jeg ikke tenkte på dette før nå da marihønesesongen er over.

:sukk:

Fjellrypa
24-08-2006, 11:33
jeg og satser¨på at Marihøne-effekten gjelder ennå.

:ber:

Migica
24-08-2006, 12:20
sikkert derfor det har vært så mange marihøner i år da. slik at det er nok til alle :fnise:

Gekko
24-08-2006, 13:24
Vil ikke spise marihøne, men her kan dere som vil forsyne dere:

http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif

:Popcorn:

Bob
24-08-2006, 17:45
:knegg:

Her var det mange "kjente" navn som nå har små nurk :jupp:

Håper det bringer lykke da;)

Villemor
24-08-2006, 18:33
Jeg slenger inn og svarer jeg også! Det var jo en utrolig morsom og koselig historie, da!

katinka
24-08-2006, 18:36
Forter meg å skrive her ja.. :vilha:

:lykke: til alle...

Marolita
24-08-2006, 21:31
Skulle kanskje ha spist den marihøna som satt i vindusruta på bussen i går morges da....? :gruble: Håper den bare var innom for å spre litt lykke.... Hadde ikm i går, og tanta har enda ikke vist seg.... :tullerdu:

maria0
27-08-2006, 10:53

Signerer denne :glis:

Pinki
27-08-2006, 11:14
:skratte: Noe av det morsomste jeg har lest på lenge :lol:
Denne tråden skulle virkelig lagt under "Generelle Tips". Jeg ble litt grønn etter hovedinnlegget, følte et hav av bugs i halsen som sto i veien, men nå ser jeg jo at det ble med lykkelig :lykke: utfall, så kanskje kanskje :kryss:

:hyper:

Phoeebee
27-08-2006, 11:32
*svarer i håp om at denne syklusen blir fruktbar selv om vi egentlig ikke prøver før om et par måneder.... *

Hopeful
27-08-2006, 16:28
Vil ikke spise marihøne, men her kan dere som vil forsyne dere:
http://homepage.ntlworld.com/natalia.harandon/MazeguySmilies/Animals/ladybird.gif
Takk takk - tar bare en, jeg - vil ikke være grådig. (Og nå har jeg også svart på denne tråden, jeg er sikkert kjempegravid allerede! :fnise: )

thea_84
27-08-2006, 18:31
:fnise:

Andrea Mora
27-08-2006, 19:59
Hehe... får vel bare henge meg på her, men noe spising blir det ikkje så får håpe at efekten frå at du/hun spiste en virker på meg også.

Kybele
28-08-2006, 09:04
:knegg: e det det som skal til altså??? ikke rart vi ikke har fått en liten en enda da!!!!!! :fnise:

FrøkenSpent
28-08-2006, 20:55
Rørende søt historie! Har hørt den såvidt før, men hadde glemt den!
Lille Hedda-babyen som kom 10 mnd etter inntatt marihøne er jo i samme barselklubb som min lille gutt! :rørt: På nybaktmamma.com altså.

Nå har jeg skaffet meg en aldri så liten marihøneavatar! :humre: (og dette er mitt første ordentlige innlegg her på SG).

:vibber: til oss alle ønskende!

Ella78
01-09-2006, 12:22
Det sier kanskje litt om hvor inderlig vi ønsker å bli gravide! Når jeg leste historien tenkte jeg nok at jeg aldri i verden ville ha klart å svelge en marihøne, men hadde jeg faktisk trodd at det ville hjelpe meg mot å bli gravid... Ja, da hadde jeg antagelig gjort det.

:humre:

Miss I
01-09-2006, 23:02
Smakte litt beskt...:glis:

Dans_i_Valhall
18-09-2006, 06:57
Jeg kaster meg på her jeg også!! :jupp:

http://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gifhttp://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gifhttp://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gifhttp://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gifhttp://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gifhttp://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gifhttp://www.vpsingles.com/pics/ladybug.gif

Tidl. bruker
18-09-2006, 12:13
Må være med her,satser på at det hjelper å henge seg
på tråden fremdeles:glis:

tufsa 35
21-09-2006, 01:30
Jeg må henge meg på her jeg også. kan jo ikke la noe vere uprøvd.
Men jeg har ikke tenkt å spise en marihøne, for alle innsekter som er røde er jo litt giftige.
Håper at det er nok å bare svare her.

Trampe
21-09-2006, 08:21
:fnise:

Pinki
22-09-2006, 14:06
Det satte seg en marihøne på den støvete persiennen min, fanget den og sendte den videre, men den kom tilbake to ganger, og tredje gangen fløy den... ekstra :lykke: mon tro???? Håper det for det trengs :knegg:
Ville ikke spise den da

Marihøne
22-09-2006, 14:47
Jeg leser med forskrekkelse denne tråden. :skremt: Jeg vil aldri tørre å møte dere i denne tråden som vil spise marihøner.:nervøs:

Vil dere spise meg???:angst:

Iiik, jeg må bevege meg forsiktig i korridorene her inne på SG.:gruble:

:liste:

Mistral
22-09-2006, 16:27
Jeg leser med forskrekkelse denne tråden. :skremt: Jeg vil aldri tørre å møte dere i denne tråden som vil spise marihøner.:nervøs::moahaha:

Tidl. bruker
22-09-2006, 22:55
Må slenge meg på her jeg og da.....Nei, ingenting skal være uprøvd....:glis:

Pepperkake
22-09-2006, 22:55
:fnise: Så utrolig artig å se at det fortsatt er liv i denne tråden.
Er på liten mimretur her inne. Tenker ofte på tiden som barnløs, og da jeg vanket masse her.
Lille Hedda-babyen som kom 10 mnd etter inntatt marihøne er jo i samme barselklubb som min lille gutt! :rørt: På nybaktmamma.com altså.
Hmmm... Og hvem er du da?? Nå ble jeg veldig nysgjerrig her. :glis:

Jeg leser med forskrekkelse denne tråden. :skremt: Jeg vil aldri tørre å møte dere i denne tråden som vil spise marihøner.:nervøs:

Vil dere spise meg???:angst:
Jeg spiser sånne som deg til frokost. :nemlig: Best å passe seg. :moahaha:
Neida, det var den første og eneste marihønen jeg har spist. Du kan føle deg trygg for meg hvertfall.

Mens jeg er her så vil jeg ønske alle kjempekjempemasse lykke til! :lykke:

Tiquie
24-09-2006, 14:29
Ingenting skal være uprøvd nei.. Lykke lykke..:Popcorn:

Villemor
29-01-2007, 22:19
Jeg synes fremdeles at dette var en utrolig koselig historie! Og utrolig morsomt! Har vært omgitt av marihøner i hele år, ja til og med i desember, men da inne i huset.. Ja, jeg tuller ikke! Men jeg har ikke turt å spise noen enda! Jeg er redd for at jeg skal kjenne at det kravler opp igjen! hehehe! ;)

miapia
29-01-2007, 23:12
hihi, jeg vil også spise marihøne! høres jo ut som det kan hjelpe:blafre:

uNe
29-01-2007, 23:21
:lol:
Dere er ikke sanne! Håper du ikke blir dårlig i magen!

Og ikke meningen å prøve å få deg til å brekke opp den lille røde med sorte prikker- men jeg mener å ha hørt at å få marihønen til å fly bringer lykke- men å tråkke på den bringer ulykke.. :lykke: for at det er ok den ble spist, og at den den på sin ferd ut av systemet gir rom for en liten spire!

miapia
29-01-2007, 23:27
hehe:) du har kanskje rett i det. hmm:gruble:

uNe
29-01-2007, 23:34
Forhåpentligvis var marihøna obstipert. Naturens egen gjødsling- da må en spire være garantert vellykket oppvekst! :glis:

Sihi
02-03-2007, 16:14
Leeenge siden oppstart av denne tråden, men blandt firkløver,kaninlabber og hestesk så hiver jeg meg på....som mange har sagt...ingenting skal være uprøvd :p:rabla:

Starfish
04-03-2007, 12:30
Svarer på denne tråden jeg og.. Må prøve alt.:lykke:.. Bare å begynne å jakte marihøner nå!:)

Men utrolig morsom historie da, har mere tro på endre metoder da men...

cultura
04-03-2007, 13:10
*ventar på sommaren og marihønene*

-nam, nam!

Reba
04-03-2007, 13:20
Håper det er mange marihøner i hagen vår til sommeren...

Nei, jeg skal ikke spise de, men satse på at de bringer lykke likevel :snill:

angeleyes
04-03-2007, 13:33
Utrolig morsom historie :humre:

Tenkte først :urk: men så måtte jeg :fnise: litt :lol:

Carinus
04-03-2007, 16:39
Har lest denne tråden før, og den dukker opp med jevne mellomrom... :humre:

Vil dere spise meg???:angst: :moahaha:

Får skrive litt her jeg og, som står så inderlig hardt på denne pp. :ber:

trulte_82
30-03-2007, 18:10
marihøner er jo lykkedyr... men har ennå tilgode å spise en... satser på at denne tråden bringer lykke :snill:

muldvarpen
31-03-2007, 19:07
hvorfor ikke, jeg spiste en maur eller to en gang, eneste hensikt var for å tøffe seg...:tøff:

Fleur¤
31-03-2007, 19:11
Skriver meg på her jeg! :snill:
Da er det bare å vente på marihøne-sesongen dere, jeg så en sommerfugl idag, så marihøna er vel ikke langt unna :humre:

Marihøne
02-04-2007, 12:06
Okey, denne lista med marihønespisende damer forteller meg hvilke hager jeg ikke skal besøke i år. :nervøs:

Men jeg kommer gjerne på besøk til de som bare vil holde meg litt i hånda si, og fortelle sin hemmelighet til meg. Så skal jeg gjøre mitt beste for å få ønskene bragt videre til rette innstanser som kan oppfylle ønskene. :vink:

:liste:

Veslemor
02-04-2007, 13:04
Jeg satt i den lille hagen vår en dag i helgen, og oppdaget en liten fin marihøne som spaserte bortover den ene skoen min. Jeg hvisket forsiktig "hallo". Hun hilste tilbake, og spurte hva jeg ønsket meg her i verden. Jeg svarte som sant var, at det jeg ønsker meg aller mest er en liten baby. Det gikk en liten stund. Hun svarte ikke, men hun så på meg og smilte, før hun foldet ut de røde vingene og fløy videre.

Det var ihvertfall omtrent sånn det foregikk i mitt hode :humre:

Frk.B
05-04-2007, 15:05
Heheheh.. morsomt påfunn! :D

Carinus
05-04-2007, 18:09
Det var ihvertfall omtrent sånn det foregikk i mitt hode :humre::kokko:

Veslemor
05-04-2007, 18:18

Miss Undercover