Vis full versjon : gravid?
musemamma
17-08-2003, 22:01
testet i går med sg-test, kun en strek.
Mensen skulle vært her i går eller i dag, men nå er det snart i morgen....
Har fått tak i en CB fra en nabo. Tror jeg gjemmer den til i morgen tidlig.
Mensen har sikkert hengt seg opp siden jeg har tenkt så mye på det.
Ta den i morgen tidlig, lurt med morgenurin vet du. Lykke til :kidoki:
Lykke til! Krysser alt jeg kan!!
:vibba: :vibba: :vibba:
:vink:
musemamma
18-08-2003, 12:44
Testet i dag tidlig ca 0730. Kun 1 strek på CB. Kan CB'en være for gammel? Men da hadde det vel ikke vært EN strek engang..... Ser det er nye CB'er nå. Fant et CB galleri her et sted.
Pernille
18-08-2003, 12:51
Sto det noen dato på testen? Det kan jo hende det er fordi den er gammel, men siden det kom fram en strek, så er den vel trolig riktig.
Det kan jo også hende at f.eks. EL kom senere enn vanlig denne gangen, og at du da har testet for tidlig..?
musemamma
19-08-2003, 11:54
I dag kom posten med SG testene. Tok en nå og det var bare en strek.
Mystifistisk...
Her er mine siste menser:
17.7
16/17.6
17.5
16.4
11.3
Har jo vært ganske regelmessig.
Blir jo helt smårar av det her =(
PS! Kanskje noen kan flytte denne tråden til passende sted. Er jo ikke akkurat pinlig spørsmål da.
Dessverre spiller mensen oss et puss noen ganger. Jeg har regelmessige sykluser på 28-29 dager, men fikk plutselig en på 34 dager uten noen logisk forklaring. Det kan vel virke som om det er noe slikt som skjer, ettersom alle graviditetstestene er enige...
På den annen side fins det jo også de som ikke får utslag på graviditetstester før lenge etter IKM, så inntil videre får du vel bare krysse fingrene, og så prøve på nytt om noen dager igjen hvis ikke tante kommer!
Håper det går riktig vei! :kidoki:
Mistral
Heisan Musemamma - ja man kan bli sprø av å vente. :gal:
Tror kanskje du har testa for tidlig. Jeg ville tatt utgangspunkt i den lengste syklusen fra 11. mars - 15. april (36 dager) og ikke testa igjen før 36 dager etter siste mens første dag, dvs. torsdag 21. august. Jeg har vel også lest av SG's tester må ha større mengder av hCG i urinen før den slår ut... :lykketil:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.