PDA

Vis full versjon : Mannens interesse

Lillan
31-10-2008, 11:41
Hei.

Tenkte vi kunne dele litt erfaringer på dette feltet. (hvis noen er interessert da :blush:)

Da vi begynte og prøve, var ikke min mann så interessert. Spurte aldri om jeg hadde tatt tester. Bare interessert i når mensen kom pga:humpe:.
Det er ikke så lett å holde på med testing når det er null interesse fra den andre parten.
Men nå når vi har prøvd i snart 6 pp er endelig ineressen kommet. :yiiha:Endelig. Sikkert begynt å bli litt bekymret for at det kan være noe gale med han.

Caprini
31-10-2008, 12:34
Tja tror ikke menn tenker så mye på det som oss :) min mann har aldrig vist den store interessen, men kanskje siden jeg nesten har blitt gravid med en gang, og sist rakk vi ikke begynne en gang. Han spørte om testingen min i går og ble skuffet da jeg sa den er negativ ellers snakker vi ikke så mye om det, men husket at jeg svanet litt engasjamnet de andre gangene, men tenkte ikke så mye på det. Menn er jo som oftes klar for actioon på soverommet når som helst og synst sikkert det er ekstra stas når det blir mye :) Lykke til.

neemii
31-10-2008, 13:26
De første to gangene rakk vi liksom ikke å prøve engang før jeg ble gravid!
Men nå som vi har bestemt oss for å prøve på en til,har vi jo snakket endel om det.
Han jobber som konsulent for et firma som jobber mye off-shore,så han er litt ute å reiser,men har vært mye hjemme det siste året.(de har kontor her i byen) Men nå som vi har bestemt oss for å røve å bli gravid,har han jo selvfølgelig vært borte de to siste el`ene:sinna:
Han var hjemme noen dager sist uke,men da gikk jeg å ventet på el. Og så dro han igjen på mandag,og blir muligens borte neste el også:mumle:
Så det er jo litt vanskelig å time :humpe:sånn at vi treffer el da! Men siden mensen min kom ei uke for sent(idag)blir vel el forskjøvet ei uke også,så da kan det jo hende vi treffer. Han spør hvor i syklusen jeg er hele tiden,om jeg har symptomer osv...så han er nok litt interissert,men tror nok det er jeg som tenker mest på det. Men jeg tror kanskje at han tror tror det skal gå like greit denne gangen som sist. Det tror ikke jeg,siden jeg har endo + at jeg i april måtte fjernm en eggleder pga.xu! Men vi prøver å ikke fokusere for mye på det i hverdagen,siden vi ikke har fortalt de to vi har at vi prøver på en til. Vil ikke at de skal vite noe før det er sikkert!

Sukkerrose
31-10-2008, 13:32
Mannen er absolutt interessert her - vi er jo to om dette. Og her var det faktisk han som var klar først, og ville begynne å prøve.
Men han spør og "graver" ikke så mye om syklus, testing og sånt nei. Og det syns jeg er naturlig og helt ok! Det er jeg som går på do, min kropp. Men klart han er interessert i selve forløpet, og han får med seg alt - da jeg forteller alt :)

Lillan
31-10-2008, 13:46
Sikkert litt lettere og ikke tenke så mye på det når mann har en eller to fra før. Vi er på første mann nå. pp 6. tror jeg har hvert gravid en gang med sa som avsluttning. Da var det ikke planlagt.Tror han er litt bekymert for at jeg skal lese for mye her inne. Men han skal bare være glad. Ellers hadde jeg sikert plaget han med alle problemene mine :fnise:

:kryss: for dere alle tre. :blafre: