Vis full versjon : Puppene mine vokser....
Magika81
27-11-2008, 09:32
:tullerdu:Og de vokser masse.har aldri vert så brystfager noen gang.skjønner ingenting:rabla:har ca 2 uker igjen til testing,men syns det virker for tidlig til at det kan være gravid symtomer.Eller hva tror dere?
Ca to uker før testing vil si at du i disse dager har eggløsning, eller akkurat har hatt. De voksende puppene dine skyldes nok dermed noe annet enn tidlig graviditet, da det ikke er sikkert du er blitt befruktet enda. I alle fall er det minst en uke for tidlig til å være tegn på svangerskap.
Kanskje det er et tegn på hormontoppen ved eggløsningen? :vetikke:
SolAngelica
27-11-2008, 09:38
Mine blir giga fra eggløsning og fram til mens så blir de det samme gammle skinnlervene igjen fram til eggløsningen :humre:
Mine blir giga fra eggløsning og fram til mens så blir de det samme gammle skinnlervene igjen fram til eggløsningen :humre:
Hahahaha...måtte bare le:knegg:
Kjenner igjen litt den der beskrivelsen...hehe.
Magika81
27-11-2008, 10:19
okej:)da ble jeg litt klokere!da er det nok eggløysinga som er grunnen:knegg:siden jeg mener og nettopp hatt eggløysing.Men håper jo alltid at det er noe mer da:jupp:magika mannen reiser snart på sjøen så vi håper på at vi har fått det til denne pp siden det blir lenge til han kommer hjem og neste pp:himle:(håpe håpe håpe)er så kjempe utolmodig,sjøl om det ikke er så lenge siden vi begynte og prøve:blush:går berre rundt og tenker på baby heil tia:blafre:
Brystene mine også forandrer seg mye i løpet av en syklus. Noen ganger bruker jeg b andre ganger c. Noen sykluser er jeg også øm i brystene, andre ganger i bare vortene....noen ganger ingen ting. Noen ganger blir blodårene veldi synlige.
Så jeg har bestemt meg for det at jeg ikke skal stole på brystene mine jeg. De er så sleipe så :fnis:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.