Vis full versjon : Noen som har vært i Montenegro?
Hei:)
Sambo og jeg lurte på å ta oss en tur til Montenegro i sommer, men har ikke hørt så mye om landet. Noen som har vært der som vil dele litt erfaringer med oss:)?
silkepels
19-05-2009, 22:03
:sniker: Modern har vært i Igaloo flere ganger på behandlingsreise. Kan sikkert spørre henne om det er noe spesielt du tenker på :)
:sniker: Modern har vært i Igaloo flere ganger på behandlingsreise. Kan sikkert spørre henne om det er noe spesielt du tenker på :)
Ja, det hadde vært supert:)
Vi tenkte litt på hvordan folk blir mottatt, hvordan prisnivået på å leve der nede er osv:p De vanlige turist spørsmålene;)
silkepels
19-05-2009, 22:20
Har spurt henne, limer inn svar her når det kommer :jupp:
Har spurt henne, limer inn svar her når det kommer :jupp:
Tuuuusen takk:klemme:
silkepels
20-05-2009, 21:34
Svar fra modern:
Det er nå 5 år siden vi var der, altså i Igalo. Montenegro er jo mye mer enn det, kjempenatur, flotte strender, hyggelige folk, god mat og ganske billig.(Den gang)
I Igalo-område er det mye bråk om natta, det er grunn til at jeg ikke har søkt om behandlingsopphold igjen.
Det er lettere å uttale seg hvis jeg vet hvor de har tenkt seg.
Så: hvor i Montenegro har dere tenkt dere?
Svar fra modern:
Det er nå 5 år siden vi var der, altså i Igalo. Montenegro er jo mye mer enn det, kjempenatur, flotte strender, hyggelige folk, god mat og ganske billig.(Den gang)
I Igalo-område er det mye bråk om natta, det er grunn til at jeg ikke har søkt om behandlingsopphold igjen.
Det er lettere å uttale seg hvis jeg vet hvor de har tenkt seg.
Så: hvor i Montenegro har dere tenkt dere?
Vi har sett på uspesifisert til Budvanska rivieraen:)
Det er mye som tyder på at det blir Kroatia i stedet, men tusen takk for hjelpa:)
silkepels
25-05-2009, 22:23
Her er uansett svar på spm ditt:
Vi er ikke så kjent der, bare kjørt forbi med buss. Veldig pent der, men vet ikke hvordan hotellene er. Etter det jeg kan huske er det fin badestrand der.
Det er mye som tyder på at det blir Kroatia i stedet, men tusen takk for hjelpa:)Kroatia er et genialt ferieland, det var ihvertfall det for ti år siden. En helt perfekt kombinasjon av germansk ordenssans og middelhavslandenes livskunst. Vi hadde en herlig ferie der. :)
Kroatia er et genialt ferieland, det var ihvertfall det for ti år siden. En helt perfekt kombinasjon av germansk ordenssans og middelhavslandenes livskunst. Vi hadde en herlig ferie der. :)
Så bra:) Nå krysser jeg fingrene for at alt går bra med ferieavviklingsplanen i morgen, så får vi se om det blir tur på oss :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.