PDA

Vis full versjon : Noen som har vært i Montenegro?

Annie
19-05-2009, 16:46
Hei:)
Sambo og jeg lurte på å ta oss en tur til Montenegro i sommer, men har ikke hørt så mye om landet. Noen som har vært der som vil dele litt erfaringer med oss:)?

silkepels
19-05-2009, 22:03
:sniker: Modern har vært i Igaloo flere ganger på behandlingsreise. Kan sikkert spørre henne om det er noe spesielt du tenker på :)

Annie
19-05-2009, 22:12
:sniker: Modern har vært i Igaloo flere ganger på behandlingsreise. Kan sikkert spørre henne om det er noe spesielt du tenker på :)

Ja, det hadde vært supert:)
Vi tenkte litt på hvordan folk blir mottatt, hvordan prisnivået på å leve der nede er osv:p De vanlige turist spørsmålene;)

silkepels
19-05-2009, 22:20
Har spurt henne, limer inn svar her når det kommer :jupp:

Annie
19-05-2009, 22:45
Har spurt henne, limer inn svar her når det kommer :jupp:

Tuuuusen takk:klemme:

silkepels
20-05-2009, 21:34
Svar fra modern:

Det er nå 5 år siden vi var der, altså i Igalo. Montenegro er jo mye mer enn det, kjempenatur, flotte strender, hyggelige folk, god mat og ganske billig.(Den gang)

I Igalo-område er det mye bråk om natta, det er grunn til at jeg ikke har søkt om behandlingsopphold igjen.

Det er lettere å uttale seg hvis jeg vet hvor de har tenkt seg.

Så: hvor i Montenegro har dere tenkt dere?

Annie
24-05-2009, 20:51
Svar fra modern:

Det er nå 5 år siden vi var der, altså i Igalo. Montenegro er jo mye mer enn det, kjempenatur, flotte strender, hyggelige folk, god mat og ganske billig.(Den gang)

I Igalo-område er det mye bråk om natta, det er grunn til at jeg ikke har søkt om behandlingsopphold igjen.

Det er lettere å uttale seg hvis jeg vet hvor de har tenkt seg.

Så: hvor i Montenegro har dere tenkt dere?

Vi har sett på uspesifisert til Budvanska rivieraen:)

Annie
25-05-2009, 21:31
Det er mye som tyder på at det blir Kroatia i stedet, men tusen takk for hjelpa:)

silkepels
25-05-2009, 22:23
Her er uansett svar på spm ditt:

Vi er ikke så kjent der, bare kjørt forbi med buss. Veldig pent der, men vet ikke hvordan hotellene er. Etter det jeg kan huske er det fin badestrand der.

Mistral
25-05-2009, 22:26
Det er mye som tyder på at det blir Kroatia i stedet, men tusen takk for hjelpa:)Kroatia er et genialt ferieland, det var ihvertfall det for ti år siden. En helt perfekt kombinasjon av germansk ordenssans og middelhavslandenes livskunst. Vi hadde en herlig ferie der. :)

Annie
25-05-2009, 22:35
Kroatia er et genialt ferieland, det var ihvertfall det for ti år siden. En helt perfekt kombinasjon av germansk ordenssans og middelhavslandenes livskunst. Vi hadde en herlig ferie der. :)

Så bra:) Nå krysser jeg fingrene for at alt går bra med ferieavviklingsplanen i morgen, så får vi se om det blir tur på oss :D