PDA

Vis full versjon : Snart er advent og juletiden her igjen.

FruSnoopy
14-08-2009, 10:36
Og jeg gleder meg. :hyper:
Driver allerede nå å planlegger julegaver til den store gullmedaljen. :humre:
Flere enn meg som er tidlig ute?

MMS
03-09-2009, 14:20
Jeg er klar som et egg.. Julegavehandlingen er allerede startet.
:rabla:

heie
03-09-2009, 17:54
Oh yes, har allerede kjøpt inn flere julegaver.

MMS
03-09-2009, 19:56
Det er så godt å vite at det er flere enn meg som er en smule juletussete :glis:

mlundg
03-09-2009, 20:01
Jeg også har begynt å glede meg. Gleder meg masse til å julpynte huset vårt i år. Kjøpte det i fjor, men har pusset opp massa i år, så er mye finere denne jula. Prøvde å begynne å se etter julepynt på nettet for noen uker siden, men fant ingenting. Skjønner ikke det, det er jo ikke lenge igjen nå, må jo få lov til å begynne planlegginga :rabla:

lilleluna
04-09-2009, 10:01
Ja nå er det jaggu ikke lenge til des og den koseligste mnd i året :lykkelig:
Gleder meg ekstra i år siden vi har hatt så ræva sommer.

Jeg er ferdig med de fleste julegaver. Mangler kun å bestille kalendere og noen gavekort, så er jeg helt ferdig.

Gleder meg så innmari til å kunne ta frem julefilemen mine og julemusikken :hyper:

Kun 110 dager igjen til julaften og 86 dager til 1. des :lys:

FruSnoopy
04-09-2009, 10:22
Lilleluna: :tilber: Ferdig allerede. :dåne:

Her tenkes det på julemiddag og hvem hva hvor... Jeg har lyst til å feire julen her hjemme hos oss. Vi har jo barn fra før av og helt greit str på huset. Dog skulle vi hatt større spisebord eventuelt, men det er nok ingenting i veien for at vi kan slå sammen noen border.

mlundg
04-09-2009, 20:34
Lilleluna: Ferdig allerede, wow. Jeg har bare kjøpt noen gaver, er mest på planleggingsstadiet. Jeg liker det så godt så jeg prøver å dra ut på det. Men pleier alltid å være ferdig før 1. desember da.

Jeg har også lyct til å invitere hit i jula. Men ikke på julaften da. Men har lyst til å invitere mine søsken med familie en helg før jul. De bor jo i Sverige hele gjengen så det blir jo ganske fullt. Men vi har jo god plass i huset så det skal gå, og det hadde vært så utrolig hyggelig.

Nillis
13-09-2009, 14:11
Hørte fra noen som jobber i butukken at de begynner å selge julegodisen allerede denne mnd! Personlig synes jeg det er litt tidlig, men men, det er vel slik dem får mest mulig penger ut av oss.

Lianca
22-11-2009, 17:47
Bare en uke igjen til adventslysene tennes! Men kan jeg henge opp julegardiner i stua på søndag eller bare på kjøkkenet?

FruSnoopy
23-11-2009, 08:58
Bare en uke igjen til adventslysene tennes! Men kan jeg henge opp julegardiner i stua på søndag eller bare på kjøkkenet?
Jeg hadde definitivt hengt opp på begge stedene :jupp: