PDA

Vis full versjon : Hmm ny her men håper på svar:)

katty2
19-08-2003, 00:14
Heihei!
Kanskje ett dumt spm men er ny her og er ikke helt inni dette og har en del spm.
Har nå gått uten prevansjon i ca 6år og enda ikke blitt gravid selvfølgelig håper jeg da dette bare er uflaks men det virker litt rart da.
Alltid før mens 1uke ca har jeg ømme bryster osv,i morgen skal jeg egentlig ha mensen men har ikke kjent noe i brystene denne gangen kjenner ingenting,går også å tisser en del,og er veldig tørst tørstere en vanlig,kan dette være symtomer på graviditet?
Har ikke merket annet en dette,men i dag hadde jeg en del utflod,var ganske våt i trusa?
Håper på svar snart :D

Mae22
19-08-2003, 07:06
Graviditetssymptomer er jo så forskjellige fra person til person, men alt som er uvanlig kan vel tenne et lite håp i oss alle...! :)
Hvis mensen fortsatt ikke har dukket opp ville jeg stilt spørsmålet under forumet "graviditetstegn" - der er det mange som kjenner på de samme tingne og som kanskje kan gi deg bedre svar!
Og ikke minst - tatt en graviditetstest! (Den vil kanskje gi det aller beste svaret....;) )

Uansett - håper du har full klaff katty2, hold oss oppdatert da :kidoki:

katty2
19-08-2003, 07:18
Takker for svaret nei jeg har fortsatt ikke fått mensen ,før jeg stod opp nå merket jeg stikking på en måte i magen,men fortsatt ingen menstrasjonsmerter,får håpe på svar der:)
Klem

Sunny
19-08-2003, 07:25
i dag du skal ha mensen?? Har du en en test hjemme? Hva med å ta den så er du sikker.. Og om tante ikke er kommet om et par dager, test igjen..

Lykke til, hold oss oppdatert!!

Mini-me
19-08-2003, 08:45
Heisann
Ville bare si lykke til jeg!
Håper mensen holder seg borte da. Men hvis du får mensen, hvis du har lyst til å bli gravid og har gått 6 år uten prevensjon,så er det kanskje lurt å ta seg en tur til legen for å finne ut om det er noe som ikke stemmer.
Uansett hva som skjer....
Lykke til :mervink: