PDA

Vis full versjon : Fotsoneterapi

Amic@
25-02-2004, 12:49
Hei

Jeg har nå startet med fotsoneterapi. Blir spennende å se om det har noe for seg, men jeg må si jeg har litt troen på dette. Hadde vært interessant å andres erfaringer med dette.

Jeg har vært der to ganger nå, mellom mens og EL. Hun mente å kjenne at det var litt "problemer" med eggelederne, som hun jobbet med å forbedre. Nå i ettertid, så ser det ut til at kanskje EL vil komme tidligere enn vanlig (vanligvis ca CD17), har hatt 2-3 dager med mye ELslim allerede nå, og også merkbare smerter rundt venstre eggleder (eggløsningssmerter?) og det er vanligvis ikke så merkbart hos meg.

Nå blir det spennende å se om det vil ha noen innvirkning... Og så hadde det vært kjempeinteressant med andres erfaringer med dette!

Elinblu
25-02-2004, 12:56
Hei Amic@!

Jeg får fotsoneterapi hos homøopaten min, samt øreakupunktur. Det er vanskelig å si hva som har effekt: fotsoneterapien, øreakupunkturen eller medisinene. I alle fall har hun funnet mange såre punkter på beina mine, bl.a. hypofysen (som regulerer hormonproduksjonen), eggledere og livmor. Det kjennes i alle fall effektivt ut med fotsone, for det gjør skrekkelig vondt enkelte ganger. Jeg har fått slik behandling 3 ganger i løpet av de siste tre ukene, og det er nå over en måned siden jeg var hos homøopaten første gang. Jeg merket mindre til eggløsninga denne gangen, dvs. mindre smerter. I tillegg var menssmertene langt svakere enn normalt, noe som jo er veldig positivt. For første gang må mange år klarte jeg meg uten Ibux! Småblødningene før mens, derimot, kom litt tidligere enn de pleier. Hovedgrunnen til at jeg prøver denne behandligen, er jo at jeg ønsker å få bukt med dem, så jeg merker at jeg blir litt utålmodig. Jeg skal vente en syklus til før vi gjør en endelig vurdering av om jeg har fått riktig medisin.

Lykke til med den videre behandlingen - håper den bærer fukter!

Klem fra Elinblu