PDA

Vis full versjon : Judging Amy!

liten
26-02-2004, 12:13
Hei jenter!

Var det noen andre som ble rørt etter å ha sett tirsdagens Judging Amy?
Jeg synes det var en utrolig fin episode, med svigerinnen som var blitt gravid - de har jo prøvd i mange år, men ikke fått det til, og adopterte for en god stund siden en nydelig gutt - og så fikk hun nå vite at hun var gravid - hun trodde jo ikke sine egne ører!!

Jeg synes måten hun fortalte det til mannen på var utrolig fin! :nikker: Hun pakket inn en bitteliten baby-t-skjorte. Det ansiktet hans når han åpnet var bare et stort spørsmålstegn, før det ble til en utrolig glede når han skjønte hva som skjedde.

Tror jammen jeg skal bruke samme "metoden" når/hvis jeg er så heldig å teste postitivt.

mymlen
26-02-2004, 12:22
Mymlemannen kunne ikke forstå hvorfor jeg kom tuslende inn til ham etter å ha sett på jugding amy med tårene rennene.... :happycry:

helt enig..rørende var det.....

Grete
26-02-2004, 21:43
Jeg og.

Hadde spilt den inn på video, og så den før jeg dro på jobb i dag. Satt og gråt og lo om hverandre. Jeg har allerede kjøpt inn et par baby sokker som jeg hadde tenkt å gi til mannen sammen med testen, men nå vet han jo når det skjer, så det blir ikke like overraskende.

little my
26-02-2004, 21:52
Å ja, jeg ble også rørt da hun fikk den fantastiske nyheten om at hun var gravid og overrasket mannen.

Gøyalt å pakke inn en pitteliten t-shirt eller body å gi til mannen som overraskelses gave... Gleder meg til å se reaksjonen fra mannen min den dagen vi har lykkes, og jeg forteller om spire i magen :dubidua:

abraxas
26-02-2004, 22:37
Bare så synd slike mirakler kun skjer på TV'n - og ikke i mitt virkelige liv!!