Vis full versjon : Ang. PM
Lykkeliten
19-08-2003, 10:14
Lurer på om det er mulig for moderator eller/og adm. å lese de private meldingene våre?
Det er vel en eller annen form for kontroll på det?
Lurer litt da man kan åpne seg litt mer til enkelte over PM i stedet for at det skal være en synlig beskjed til flere.
Pernille
19-08-2003, 10:37
Ingen kan lese PM'ene deres, så der kan dere gjerne åpne dere så mye dere vil.
Jeg vet ikke om dette gjelder moderatorene, men jeg som har admin-tilgang kan gå inn og se statistikken over PM'er - altså hvilket antall PM'er en bruker har. Jeg har også en hurtigmeny hvor jeg kan manuelt slette alle PM'er mottatt og/eller sendt fra en bruker (altså alt sammen, ikke bare enkelt-PM'er) dersom det skulle være aktuelt. Men jeg har ingen mulighet til å lese noe som helst av det dere skriver. :)
Så bare skriv det dere føler for, vel vitende om at det blir bare mellom deg og den som mottar PM'en. :)
Lykkeliten
19-08-2003, 10:39
Ingen kan lese PM'ene deres, så der kan dere gjerne åpne dere så mye dere vil.
Jeg vet ikke om dette gjelder moderatorene, men jeg som har admin-tilgang kan gå inn og se statistikken over PM'er - altså hvilket antall PM'er en bruker har. Jeg har også en hurtigmeny hvor jeg kan manuelt slette alle PM'er mottatt og/eller sendt fra en bruker (altså alt sammen, ikke bare enkelt-PM'er) dersom det skulle være aktuelt. Men jeg har ingen mulighet til å lese noe som helst av det dere skriver. :)
Så bare skriv det dere føler for, vel vitende om at det blir bare mellom deg og den som mottar PM'en. :)
Tusen takk for hjelpen Pernille!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.