PDA

Vis full versjon : en baby er født

Tidl. bruker
26-02-2004, 20:29
hurra!! min bestevenninne fødte en sønn i dag!!!! :yiiha: jeg er så kjempestolt av henne. en skikkelig plugg av gutt ble det, på nesten 4,5 kg, 53 cm og 38 cm rundt hodet. han ble forløst med keisersnitt da min venninne har hoftebredde som en tenåring (veldig liten). etter to døgn med rier tok de endelig til fornuft. alt er bra med begge to. og nå er selvfølgelig den vakreste babyen i verden født. :D
hurra!!!! :woohoo:

Scorpion
26-02-2004, 20:32
Gratulerer som "tante" da :blomst:
En liten baby er jo det nydeligste som finnes...

*Klem*

student31
26-02-2004, 20:38
Så koselig!! :)

Har du vært å kikket på vidunderet? :)

Klem

smilla
26-02-2004, 20:39
Så koselig da! Blir så rørt hver gang jeg ser sånne søte nyfødte... De er jo bare så "nudlie`"!

Elise
26-02-2004, 20:40
Så hyggelig! Ethvert barn som blir født er som et mirakel i seg selv.

- Og jeg skal vedde på at venninnen din er glad hun har en venninne som deg.

:kryss: for at du snart får oppleve det samme!

Tidl. bruker
26-02-2004, 20:42
jeg har fått bilde på mms og skal dit i morgen. i og med at hun tok keisersnitt må hun hvile mest mulig i dag. gleder meg sånn!! føles som om jeg har blitt "tanten" hans. er bare så stolt og jeg satt og skalv når mamman hennes ringte å sa at nå er fødselen i gang. håper hun kan strø masse :støv: over meg så jeg får :baby: også. har ikm i dag. ingen mens enda :kryss:

student31
26-02-2004, 20:45
har ikm i dag. ingen mens enda :kryss:

:kryss: :kryss: :kryss:

Skal se det er "smittsomt"... !! ;)

Kos deg imorgen og ta med deg maaaaaasse støv!! :lykke:

:klemme:

Tidl. bruker
26-02-2004, 21:20
jeg skal ta med så mye babystøv fra henne at alle snartgravid-prøverne suser inn på snartmamma! he he. :skratte:

star
26-02-2004, 21:30
Så koselig! Blir like rørt hver gang jeg hører om en ny verdensborger.
Du får spre støvet godt da *L* (i mangel på fungerende smilies)

solveig
26-02-2004, 21:45
Så flott at du har en venninne med nyfødt baby :yiiha: I land i Østen sies det at om en bærer på et nyfødt barn samme dag som eggløsning blir en :fert:

Det er lov å ønske :kryss:

Grauler venninnen din så mye med vel overstått svangerskap og fødsel :vibber:

Klem fra Solveig

Juli-jente
27-02-2004, 09:28
Så koselig! Gratulerer som "tante" og lykke til i prøvingen!!:vibber:

Tidl. bruker
29-02-2004, 22:20
nå har jeg vært å sett på min venninnes nydelige lille sønn. han var så utrolig søt!!! han lå i armene mine i over en 20 min og bare sov. åh... :lei_seg: jeg vil også ha..... :sukk: men jeg er selvfølgelig kjempe stolt og kry at min bestevenninne har fått til ett sånt lite vindunder. gleder meg til å tilbringe mer tid med han. :yiiha: