PDA

Vis full versjon : Frøyaklinikken!?

kikkis
29-02-2004, 13:14
Hej!

Har fått mig en time på Frøyaklinikken på onsdag för att få kroppen i balanse igen :nikker: Har ju haft El för 10 dagar sedan och fortfarande inget tecken på att :tante: skall dyka upp... Ä det någon som har erfarenhet m syklusproblem och Frøyaklinikken? Hoppas ju naturligtvis att det har blivit en liten spira hos oss men det är det ju för tidigt att finna ut om jag har förstått allt riktigt :???:

:lykke: till jenter, hoppas :baby: drömmen slår in!

Stoooor :klemme: fra Kikkis

Katinka
29-02-2004, 19:15
Jeg syns det høres helt normalt ut at mensen ikke har kommet enda, om det er så at du hadde EL for 10 dager siden. Mensen kommer jo gjerne 12-16 dager etter EL, og lutealfasen (tiden melleom EL og mens) bør være mer enn 10 dager for at egget skal få tid til å feste seg har jeg forstått det rett....

Lykke til med behandling på Frøyaklinikken! Vi skal også begynne å gå der. Min mann hadde tidligere dårlig sædkvalitet, men det har rettet seg! Og alt er tilsynelatende normalt hos meg, men vi har likevel problemer med å få barn.... Har store forhåpninger til Frøyaklinikken!

Katinka

kikkis
29-02-2004, 19:29
Hej!

Ja att jag inte har fått mensen nu är ju inte så rart. Det som inte är som det skall vara är balansen i kroppen och där hoppas jag på Frøyaklinikken :nikker:

Du och mannen får ha :lykke: till!

:klemme: fra Kikkis