PDA

Vis full versjon : Eggløsning

Caitlin
19-08-2003, 17:58
Lurer på en ting, fikk mensen 1,august. I går merka jeg "eggløsningen" slik som jeg ofte gjør, (svak murring i eggstokkene, ikke ulikt menssmerter men mye svakere) det er bare det at jeg fikk litt brun utflod!!! Er dette normalt+ jeg har aldri fått det før, ser ut som det er borte nå, noen som har oplevd noe lignedene?? :soh:

Simo76
19-08-2003, 18:06
Er noe som heter EL blødning, kan høres ut som det, jeg vet ikke så mye om det men har lest om det her inne.Det er normalt, men sikkert andre her som kan gi deg et bedre svar.

neane
19-08-2003, 19:12
Lurer på en ting, fikk mensen 1,august. I går merka jeg "eggløsningen" slik som jeg ofte gjør, (svak murring i eggstokkene, ikke ulikt menssmerter men mye svakere) det er bare det at jeg fikk litt brun utflod!!! Er dette normalt+ jeg har aldri fått det før, ser ut som det er borte nå, noen som har oplevd noe lignedene?? :soh:

Hei,

Jeg pleier også å få litt brun utflod ved eggløsning enkelte måneder. Av og til kan det også være litt antydning til rødt i eggløsning "slimet".

Tror dette er normalt :)

Hilsen Neane :vink:

Elinblu
19-08-2003, 19:21
Samme her! Jeg har også hatt en slik liten eggløsningsblødning enkelte ganger, som regel i etterkant av eggløsningen.