Leophee
01-03-2004, 22:15
Mannen min etterlyste nettopp et sted der han kunne ha kontakt med andre menn som venter spent på å bli pappa, og må vente lenger enn de hadde tenkt. Han er veldig engasjert, på den måten at han lytter til alt jeg har å si om barnløshet, svangerskap, fruktbarhet osv... Jeg deler all ny viten jeg får og alle tanker jeg gjør meg med ham, forteller om eksempler jeg leser om her inne osv, så han hører maaaassssse om dette hver dag. (Ja, jeg bor jo her inne for tiden.) Han savner nok å kunne snakke med andre menn om alt dette, menn som er i liknende situasjon, og jeg lovte å sjekke opp om det ikke finnes en slik mulighet på nett et sted. Han er liksom ikke typen til å diskutere slike ting face to face med kamerater og sånn. Dessuten tror jeg ikke de vi kjenner som er i samme situasjon egentlig er særlig lystne på å prate om det. Han sa nettopp: "Hvis det ikke finnes et slik forum, skal jeg jammen starte et!" Kanskje man kunne få menn på banen i sitt eget forum på SG? Rart om ikke flere menn føler for å diskutere sine håpløse, hormonelle damer, og alt annet som følger med... :)