PDA

Vis full versjon : Merkelig blødning, - hva kan dette være?

optimisten
19-08-2003, 21:03
Kjære alle sammen!!

Jeg må spørre dere andre om dere vet dette, for nå er jeg faktisk litt bekymret etter hvert... Jeg fikk en datter for et år siden, og pga amming fikk jeg ikke mensen tilbake før for et par-tre måneder siden. Første syklus var som normalt 36 dager, og andre syklus 37.

MEN SÅ, på dag 12 i tredje syklus, fikk jeg mensligninde blødninger, med murring omtrent som en vanlig mens!? Jeg blør mindre enn en vanlig mens, - omtrent som de siste par dagene av en vanlig mens, og blodet er brunt, ikke friskt og rødt... Nå har dette vart 8 dager, og jeg begynner å bli bekymret for at dette kan være noe farlig?? Tenkte først at det var rot i systemet pga hormonelle endringer i forb med nedtrapping av ammingen, - hva tror dere???

På forhånd tusen takk for alle svar!!

Klem fra Optimisten :)

Pernille
19-08-2003, 21:07
Vet ikke hva det kan være, men jeg anbefaler deg å kontakte lege! Alle mystiske blødninger bør sjekkes opp!

Pulsatilla
19-08-2003, 21:16
:nikker: Enig med Pernille!

optimisten
19-08-2003, 21:20
...nå ble jeg enda mer bekymret!!! Hva kan det være da???

Skal bestille time i morgen.....

tusen takk for raske svar forresten!!

Optimisten

Pulsatilla
19-08-2003, 21:26
Behøver ikke være noe skummelt i det hele tatt, bare hormoner i ulage; men man vet aldri. Blødninger utenom det vanlige bør uansett sjekkes opp av lege sånn for sikkerhets skyld.

Va'kke meningen å skremme deg altså! :uff:

optimisten
21-08-2003, 13:13
Hei igjen!!

Jeg sendte samme spørsmål til Dr Online, og fikk svar dagen etter. Hun mente det godt kunne være horomon-tull, og at jeg kunne avvente noen uker med å gå til lege. Hun spurte også om jeg hadde utelukket graviditet..... - og det hadde jeg jo ikke...

...så, i går kveld tok jeg en clear-bluetest bare for å få avklart at jeg ikke er gravid, - men der lyste et klart, blått PLUSS mot meg!!!

Så sånn er det, - jeg lurer fortsatt på hvorfor jeg har hatt denne brune utfloden, - som forøvrig er i ferd med å stoppe opp nå, men jeg er i alle fall GRAVID!!!!!!!!

Klem fra Optimisten :)

Hvor er forresten terminkalkulatoren som fantes her inne før?

silja
21-08-2003, 13:32
Gratulerer så mye :klapp: :klapp: :klapp: godt det viste seg at blødningene ikke var så altfor skumle da ;)

Pulsatilla
21-08-2003, 13:44
Gratulerer! Da var det jo bare hyggelige blødninger, da! Lykke til videre :)

super
21-08-2003, 14:44
Gratulerer så mye!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Villevilde
21-08-2003, 15:02
Gratulerer så mye!! Kjempegøy at det var årsaken!!

Pernille
21-08-2003, 15:07
Gratulerer!!

Jeg innbiller meg at terminkalkulatoren ligger på SM..? Vet ikke helt...

Babe
21-08-2003, 15:11
Gratulerer :klapp:

Tante pose
21-08-2003, 19:20
GRATULERER !!!

Det var jo morro!!

Håper du får et fint svangerskap!
Jeg hadde en rekke dager med sporblødning sist jeg var gravid. Bare brunt, lyst rosa, kom som regel kun på papiret når jeg tørket meg etter toalettbesøk.

Kanskje det er det du har opplevd?

Kos deg i tiden fremover!

:mervink:

faith
03-10-2003, 08:21
Gratulerer så mye!! Kjempegøy at det var årsaken!!

Gratulere så mye! Jeg er så glad på dine vegne, det tror jeg vi alle er her inne!!!!

Klem fra Faith!

Jannike_79
03-10-2003, 13:48
Gratulerer!! :D

Håper du får ett fint svangerskap..

Lykke til!

Klemmer