Vis full versjon : Hei! Ny her! Ikke lett å vite....
Jeg er forvirret for tiden:forvirra: Nå er jeg 4 uker over forventet mens i forhold til normal syklus, men det har jeg jo ikke hatt i det siste da. (tatt medisin for det) Har tatt 2 negative tester og...men de overbeviser ikke meg, jeg innbiller meg at jeg er gravid likevel jeg visst. For jeg har smerter i eggstokkene og øm i kjeden. Jeg er på rart humør og har halsbrann og litt såre pupper...så jeg bare lurer på hvor mye man kan innbille seg eller lage selv fordi man har så lysst til å kjenne noe egentlig? Har bestilt nok en ny test herfra nå. Tru om alle symptomene mine forsvinner viss den er negativ for 3 gang...? :undrer: Noen som kjenner seg igjenn? ;)
Kjenner meg godt igjen ja!
Eg var sikker på at eg var gravid for ca 3 veker sia, tanta kom ikkje og eg fekk alle standard tegn, halsbrann, trøtt, stikningar og "strekk" i magen og lurte til og med på om det ikkje sparka litt?
-men der var ingenting. Eg vart forferdeleg lei meg når eg testa negativt, furta i nokre dagar. Så las eg her inne ein stad at dersom ein trur hardt nok at ein er gravid kan dette ha innvirkning på syklusen, slik at EL kan bli forsinka. Så då måtte eg overbevise meg sjølv om at eg ikkje var gravid, for å kunne bli gravid!
For meg hjalp det veldig å begynne å måle tempen, og no siste dagane har eg leita etter livmortappen, for å kunne oppdage sjølv når EL er. (ein annan ting er at der ikkje ser ut til å vere noko tapp, kanskje eg har for kort finger... :latter: )Dermed fekk eg fokuset vekk frå babyen som faktisk IKKJE er i magen....
Vi er nok MANGE her inne som kjenner oss igjen! :lol:
Jeg sier til meg selv at jeg må slappe av og ikke bli helt sprø :bonk: , men det er jo ikke så lett, når man først har bestemt seg, skal det jo helst skje NÅ!
Derfor er det så flott å ha disse sidene for både spørsmål og tanker, gudene vet hvor uvitende jeg hadde vært om jeg ikke hadde tydd til de flinke og hyggelige damene her inne! :klapp: :klapp:
Lykke til videre med prøvingen!
Klem Ciao :mervink:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.