PDA

Vis full versjon : Privat UL i Oslo???

kikkis
14-03-2004, 16:08
Hej!

Har prövd inne på SM utan resultat så då prövar jag här nu... Vet någon om ett bra ställe i Oslo där man kan ta privat ul??? Vill gärna veta lite mer om när babyn skall komma, legen min finner i vart fall inte ut det, då jag aldrig fick mensen tillbaka och jag känner mig helt :gal: av att inte veta...

Stooooooor :klemme: fra Kikkis

Tidl. bruker
14-03-2004, 16:13
Vet ikke om jeg får hjulpet deg med den lille informasjonen jeg har...men det er ei dame som holder til på majorstua som visstnok skal være kjempeflink!
Hun er spesialist på kvinnesykdommer, fødselshjelp og alt som har med graviditet å gjøre. Problemet er at jeg husker ikke hva hun heter!!!
Skal legge hjernen i bløt, så kommer jeg sterkere tilbake... :nikker:

ANNE HANNÅS HETER HUN!!! :yiiha:

Elsie
14-03-2004, 16:32
Jeg var på Byporten da jeg gikk gravid.
Kjempeflink og veldig koselig lege som tok UL der.
Jeg bestilte timen slik at jeg fikk med meg video hjem av nurket i tillegg. Koselig å ha. :)
Moroa kostet meg 700,- den gangen.

excessy
14-03-2004, 17:44
*snip*

Aha, da fant vi svaret på det Selma ;)

Tidl. bruker
14-03-2004, 17:47
Hun heter Anne Hannås. Veit ikke om hun tilhører majorstuklinikken, men jeg tror hun holder til i kirkeveien....

Elise
14-03-2004, 17:50
Du får ul-undersøkelse på Volvat og Røde Kors også. De er både flinke og hyggelige begge steder, er min erfaring.

Lykke til!!! Tror det er lurt å vente til du er i 6.-7. uke, for da skal man kunne se hjertet. :lykke:

excessy
14-03-2004, 17:52
Selv går jeg til gyn på Colosseum-klinikken, han er kjempeflink, og jeg får UL ved vanlig undersøkelse, og han har sagt at jeg kan bare komme så ofte jeg vil når jeg blir gravid :)

kikkis
14-03-2004, 18:41
Legen "tror" att jag är 6+3 idag så om jag väntar en vecka till så skulle det väll gå bra att ta ett ul, eller?!? Känner mig lite :bonk: av allt legen "tror" men ikke vet...

Stoooor :klemme: fra Kikkis

Elinpelin
14-03-2004, 19:47
Hei! Sist jeg var gravid var vi både på norsk legesenter og majorstuaklinikken (da hadde de 3 d der) det har de visst ikke lenger. Men på norsk legesenter er det billigst, tror det var 300,-. Veldig koselig lege.
Hilsen elinpelin

Julie
15-03-2004, 13:59
Anbefaler Volvat på det varmeste! Topp UL-ustyr og veldig koselige leger med god tid....

klump
17-03-2004, 10:46
Hej!

Har prövd inne på SM utan resultat så då prövar jag här nu... Vet någon om ett bra ställe i Oslo där man kan ta privat ul???

Prøv på Volvat medisiske senter. Det kostet ca. 400 kr. da jeg tok UL. (Men det er jo noen år siden da.) :nikker:

Aurora E
22-03-2004, 19:06
Du får ul-undersøkelse på Volvat og Røde Kors også. De er både flinke og hyggelige begge steder, er min erfaring.

Lykke til!!! Tror det er lurt å vente til du er i 6.-7. uke, for da skal man kunne se hjertet. :lykke:
Jeg tror ikke du får ul på Røde kors klinikken for å sjekke et svangerskap om du ikke allerede er pasient der..? Men er du skrevet inn i papirene der, tar de gledelig imot deg for å sjekke med tidlig ultralyd. (men de følger IKKE opp et svangerskap videre langt utover, har jeg iallefall fått beskjed om av dr. Magnus):)