PDA

Vis full versjon : laaang fortelling om en liten gutt

Tidl. bruker
21-08-2003, 10:40
Har tatt bort historien min jeg :sorry:

Takk for alle de fine tilbakemeldingene jeg har fått - det føles ordentlig godt at Birks lille liv tross alt har beveget flere enn oss i nærfamilien.

Store klemmer til alle :klemme:

Tossi
21-08-2003, 12:13
Kjære Freia,

vet rett og slett ikke hva jeg skal skrive :trist2:... Jeg kjenner jo til historien om Birk fra før av, men blir så trist og fortvilet av å lese den igjen. At den perfekte lille gutten som du hadde båret under hjertet ditt i ni måneder skulle snu på oppløpssida på den måten er fortsatt helt ufattelig :trist: !

Satt med et absurd og fåfengt håp om at historien liksom skulle ende godt denne gangen...

Mange varme klemmer fra venninna di :klem:

Nuta
21-08-2003, 12:27
Kjære kjære Freia...

Så utrolig trist og høre at du mistet den lille gutten din:trist2:
Jeg kjenner meg igjen i noe av historien din, og jeg vet så altfor godt hvordan du har det.

Det må være vondt for deg at du ikke fikk kose og stryke på Birk så mye som du skulle ønsket,men han vil altid være i hjertet ditt og du vil altid elske han!

Jeg håper du finner styrke i dine nærmeste og at det går bra med deg, så bra som du kan få hatt det ihvertfall...

Tenker på deg:stakar:

Mange klemmer fra Nuta som også har en liten englegutt....

Tidl. bruker
21-08-2003, 20:26
Takk for svar begge to !
Hvor elendig altting enn er kjennes det godt at man ikke er alene..

og Tossi - angående den absurde troen på at det kanskje kunne gå bra når du leste historien en gang til : måtte smile litt, tenkte på da jeg så Titanicfilmen på kino i sin tid - jeg satt ytterst på stolsetet da isfjellet nærmet seg ; kaaaanskje de greier å svinge unna denne gangen.. hehe, som om utfallet ikke var gitt på forhånd..

I alle fall -
klem

Lusk
22-08-2003, 20:26
Så ufattelig trist, Freia :trist2:

Ønsker deg all lykke i fremtiden.

Indra
05-09-2003, 13:26
Det er så ufattelig tris Freia! :trist2:
Har egentlig tenkt at blir jeg bare gravid og den holder seg der over 12 uker så går nok alt bra, og selvsagt får jeg et velskapt barn! Men nei, det er visst mye som kan skje....
Håper på et stort mirakel, for det er jo det det er har jeg skjønt etterhvert som månedene går og ingen spire i magen har festet seg...

Gode :klem: fra Indra

morTen
28-10-2004, 09:34
Du beskriver det som for meg er den verste skrekk i verden! Jeg ønsker deg all mulig lykke til videre. Jeg tror at Birk venter på deg på den andre siden når tiden er moden, eller at hans sjel kanskje blir født i din neste baby? Jeg er åpen for alt mulig i slike tilfeller som dette du har opplevd. Jeg føler med deg og ønsker deg alt godt i verden!:klemme:

mumfie
28-10-2004, 09:40
For et mareritt!!!!:comfort:

Jeg vet ikke hva jeg skal si Freia. Det du beskriver der er jo alles skrekk tanker om hva som kan skje, og dette opplevde du...*snufs*:leiseg:
Det er flott at dere har tatt masse bilder og fikk litt tid sammenmed han etter at han ble født.
Det er minner dere aldri vil glemme:klemme:

Det var nok en nydelig liten prins dere fikk!!!!!

Håper det går bra med dere!

Birk har noen flotte foreldre:klemme: :klemme: :klemme:

Hufsa
28-10-2004, 10:34
Så grusomt!:comfort: Sitter her med gåsehud over hele kroppen og har igrunn ikke ord...

Fikk dere vite hva som gikk galt?

petronella
28-10-2004, 10:45
jeg blir helt målløs..... Forstår ikke hvorfor noen må oppleve noe så tragisk... Sender avgårde mange :comfort: og ønsker deg og din familie alt godt i fremtiden.:lykke:

Robyn
28-10-2004, 10:49
Ser at denne er fra i fjor, men har ikke sett den før.

Så utrolig trist å lese om lille Birk, felte noen tårer her nå. :lei_seg:

Tossi
01-11-2004, 21:01
Tar meg den frihet å informere om at Birk ble stolt storebror og Freia lykkelig mamma til lille Anna 1. juni i år :rørt: !

Shaka
04-01-2005, 11:10
så utrolig trist og grusomt for dere.. jeg håper dere får det bedre fremover..:comfort: :comfort:

Estrella
06-02-2005, 12:10
:klemme:

Robyn
06-02-2005, 12:22
Tar meg den frihet å informere om at Birk ble stolt storebror og Freia lykkelig mamma til lille Anna 1. juni i år :rørt: !:rørt:

Rosina
14-02-2005, 21:18
Å store tid......Jeg har ikke sett denne tråden før. Jeg er fri fra graviditetshormoner. Men nå tok tårene meg.......så utrolig grusomt!!!!! Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg.

Men så i alle tårene såg jeg at det hadde kommet en Anna til verden. Så bra!!! Mine beste tanker til denne Freja som jeg ikke kjenner en gang...

:klem:

Fillefransa
14-02-2005, 21:39
Kan bare føye meg inn i rekken som nå sitter og gråter, har også gåsehud på hele kroppen. Burde absolutt ikke være lov at slikt skjer etter 9 måneder med friskt svangerskap:sorry:

Har ikke ord jeg:klemme: , men så godt å lese om lille Anna som nå er et nytt lyspunkt i sine foreldres liv:happycry: