Vis full versjon : Hvor tidlig testet DU positivt??
Ok..jeg ER utålmodig..og bare venter på en unnskyldning for og ta testen i skapet enda det er en uke til IKM...:uff:
Selv testet jeg positiv på IKM dagen med mine to, begge med ClearBlue!
Skriv gjerne hvilken test du brukte også!
Lille My
21-08-2003, 17:58
Jeg testet meg igjennom hele forrige syklus, men fikk ikke opp noe pluss før en uke ettrepå.. (hadde IKM 01.08 og testet positivt 07.08)..
Men dette er VELDIG forskjellig fra person til person..
Lykke til :D
Lille My
21-08-2003, 18:00
Glemte å skrive at jeg testet med CLEARBLUE... :kidoki:
Jeg testet negativt fredag og positivt tirsdag (IKM), begge ganger med CB.
Pernille
21-08-2003, 19:30
Jeg fikk svaaaaaaaaaaakt, UHYGGELIG svaaaaaaakt postivt 9 dager etter EL. Egget festet seg 6 dager etter EL, for jeg testet på den tredje dagen med trifasisk temp...
Tante pose
21-08-2003, 19:35
Ehhhhh.. hva er trifasisk temp??
Hilsen en som er veldig utålmodig - og ønsker å teste....
Pernille
21-08-2003, 19:41
Ehhhhh.. hva er trifasisk temp??
Hilsen en som er veldig utålmodig - og ønsker å teste....
Det er forklart i FAQ'en (http://www.snartgravid.com/plassen/faq.php?faq=f_a_m#faq_fam10). :)
Med nr. 1 testa jeg en uke etter forventet mensdato, og fikk sterk positiv cb
Med nr.2 testa jeg antagelig en uke etter el (ca 3 uker etter min MA) og fikk veldig svak positiv cb.
Den siste SA'n jeg hadde nå i juni testa jeg positivt to dager før IKM, ny cb.
Har testa mange flere ganger med pos. resultat også, men gidder ikke ramse opp de........
Jeg testet med RFSU testen tre dager før IKM sist jeg var gravid,og den ble svak positiv. Denne gangen testet jeg tre dager over IKM med CB,og da ble da knallpositivt!
Jeg anbefaler deg på det sterkeste å vente til hvertfall IKM dagen med å teste. Da sparer du deg for en del penger,og så tar du ikke sorgene på forskudd!
Lykke til med jakten på krysset! Kan sende deg lit støv for sikkerhetsskyld!! :bs: :bs:
Klem fra Lexi/Leah 5+2 (på besøk fra SM)
Lillekos
26-08-2003, 11:21
Sist jeg var gravid testet jeg med CB da jeg var 3+2. Altså blir vel det 9 dager etter EL??? :gal2: Matte er ikke mitt sterkeste fag nei...:o
Villevilde
26-08-2003, 12:04
testet positivt 16 dager etter EL... Var ganske sterk positiv... Prøvde ikke teste før.
Testet positivt med Persona 11 dager etter EL (3 dager før IKM) :danser:
Jeg testet positivt med SG's tester dagen etter IKM!
Fjellrypa
02-09-2003, 06:54
Jeg testet positivt med CB 4.desember 2001. Da jeg var på UL påstår JM at ifølge UL termin må jeg ha hatt EL ca 1.desember :uff: Prøvde å si at dersom jeg hadde EL 1. kunne jeg jo ikke teste positivt 4. Altså 3 dager etter EL!! Men hun hørte ikke på meg og nektet å endre termin. Så jeg mener fremdeles at terminen er feil. Den skulle nok vært en drøy uke tidligere.
Så ifølge JM på UL har jeg testet positivt med CB 3 dager etter EL :gal::undrer::balla: (det blir da 11 dager før IKM)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.