Vis full versjon : Lurer
halfordine
06-05-2004, 17:42
Er det noen som har erfaring med at :tante: kommer veldig seint etter et forsøk? Hu kom som ei klokke etter innsettingen, (da hun ikke skulle komme), men nå..... joda 35 dager har jeg gått mot normalt 28..... Noen som har opplevd det samme? Lurer jo litt på om vi har fått det til helt aleine, eller om det er hormonene fra forsøket som spiller meg et puss.....
Jeg har ikke opplevd at syklusen blir lengre/kortere. Men det kommer stadig innlegg her om akkurat dette, så det er nok ikke så uvanlig at hormonene kan lage litt kluss.
Dersom ikke mensen kommer så kan du jo prøve deg på en test. Det er jo faktisk ikke helt uvanlig at man klarer brasene selv etter/mellom forsøk.
Jeg har ikke opplevd at syklusen blir lengre/kortere. Men det kommer stadig innlegg her om akkurat dette, så det er nok ikke så uvanlig at hormonene kan lage litt kluss.
Dersom ikke mensen kommer så kan du jo prøve deg på en test. Det er jo faktisk ikke helt uvanlig at man klarer brasene selv etter/mellom forsøk.
Jeg fikk også mensen helt på rute - :kryss: for deg!
halfordine
09-05-2004, 12:50
tok en test forrige dagen, men den var negativ..... men fremdeles ingen :tante: . Lurer veldig nå da..... Kanskje jeg må ta en blodprøve?? Ei kusine av meg får ikke utslag på hcg i urinen før hun er 3 mnd på vei. Kanskje det er sånn med meg også?? Nei, hu kommer vel.....
Hm, er ikke godt å si hva det kommer av at mensen uteblir. Men får du tatt en blodprøve så får du jo svar på om det er hormonkluss etter forsøket eller om du er gravid.
Fortsatt lykke til.
Jeg fikk :tante: noen dag forsinket ettter forsøk vanligvis kommer en på dag 28,men denne gangen dag 31
surreburre
10-05-2004, 17:47
Hei og hopp :yiiha:
Skal bare fortelle at det ikke er unormalt at mensen blir forsinket etter ivf-forsøk. Tvert i mot kan det synes som om det er hovedregelen. Bakgrunnen er at kroppen og da særlig eggstokkene er sensitive for alt som skaper ubalanse i kroppen, og vi har jo pumpet i oss adskillig med hormoner som gjør at eggstokkene lurer litt.
Selvfølgelig er det en mulighet for at du er gravid, og det kan du jo finne ut ved å ta en test. Krysser fingrene for deg for at det er tilfelle.
Men hovedpoenget mitt er at du kan ta det heeeeeelt med ro, det er ingen grunn til bekymring.
Surreburre
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.