PDA

Vis full versjon : Alle andre blir gravide bare ikke jeg

Stjernemix
02-08-2003, 00:45
........................

Rockygirl
02-08-2003, 00:53
Kjenner følelsen:beklager:

En kjempe giga superstor :hug:bare til deg

lykkelit
02-08-2003, 10:19
Kjenner meg igjen i det du skriver... (Bortsett fra det med SA da...) Hver gang jeg ser noen som er gravide, tenker jeg "Heldiggris" og "sånn vil jeg også bli"... Og når jeg ser små :baby: tenker jeg eller sier til sambo at "slik vil jeg også ha *sukk*"...

I tillegg er det to veninner av meg som venter om 2-3 mnd, og gjett om jeg er mesunnelig da ja!! Den ene ble gravid da vi så smått bestemte oss for å begynne å prøve, den andre ble det rett etterpå... Og ingen av de hadde planlagt noe som helst... Så det er på en måte litt "irriterende" å tenke på... Hvorfor skal de liksom bare skje med noen, og vi som har bestemt oss for at dette vil vi, vi må slite for det?? Det hele virker litt urettferdig liksom... Men misforstå meg rett, jeg er jo kjempeglad på deres vegne!!!

Mina
02-08-2003, 13:02
En stor :comfort2: til deg! Du vet iallefall sikkert at du kan bli gravid, så da klaffer det sikkert snart for dere.

Lykke til!

Lillenin
02-08-2003, 15:07
Hei du, må si jeg kjente meg igjen i det du skriver. Jeg hører til de mange som kjenner flere og flere gravidsymptomer hver måned, men så viser det seg gang på gang at det bare er innbildning, for da kommer filletanta :(. Og venninnene mine blir gravide som bare det...
Men det går jo ikke an å gi opp håpet.

Lykke til, håper vi alle får oppleve en spire i nærmeste framtid

Klem fra Lillenin

rosen
02-08-2003, 15:08
Jeg har ikke turt å si til noen av vennene våre at vi strever litt med å bli gravid. Vi har jo vært heldig å få 3 barn og jeg føler at jeg liksom ikke har "lov" til å være deppa for at jeg ikke blir gravid.
Men skjønner godt hvordan du har det.
Vi hadde også prøvd en stund da jeg fikk vite om en venninne av oss som ble gravid nå, første uken sammen med en ny kjærest. Man er jo glad på andre sine vegne, men det er som du sier at man er glad men har lyst å rope: "din HELDIGGRIS!!"

Emm
02-08-2003, 19:59
Det er lov å være misunnelig! Det er lov å bli sinna! Det er lov å sette seg ned og grine! Alle som har strevd og strever vet hvilken emosjonell berg og dalbane det er å gå gjennom samme leksa hver syklus...
Hadde det slik før jeg endelig ble gravid i 2001.

Men vi får ikke gi opp, jeg krysser fingrene for deg, og satser på at snart noen sender din mage misunnelige blikk på bussen :)

Camilla
03-08-2003, 00:27
Det er rart med det, men har aldri sett så mange gravide damer som jeg ser rundt omkring nå.. er vel fordi jeg ikke har tenkt over det før, men nå som jeg er en VELDIG *ivrig* prøver, så ser jeg dem overalt.. *hjeeeelp* hehe.. Dere skal se det jenter at det snart er vår tur..!! Veninna mi er og gravid.. og såklart er jeg misunnelig..Vi skulle bli gravide sammen,men gikk ikke helt den planen...hun har vært veldig plaget av kvalme og hodepine...og sier at hvis hun mistet nå ville hun ikke gått igjennom dette igjen de første åra pga dette..

Jeg skulle gjerne vært kvalm døgnet rundt jeg og migrene 24/7 bare jeg fikk en liten :baby: i magen.. jeg vil jeg vil... men får det absolutt ikke til... http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/icon9.gif Men gir ikke opp.... *aldri*

Ønsker alle lykke til!!!

HanneG
03-08-2003, 00:45
Det er nok en ganske vanlig følelse du beskriver der, men den blir jo ikke mindre sår av det! Føler med deg i tapet forrige måned, håper at det blir fullklaff for dere så fort som mulig! :hug: