Vis full versjon : Alternativ behandling i Bergen og omegn?
Hei!
har noen gode erfaringer med akupunktør og/eller soneterapeuter i Bergen og omegn?
Jeg lurer på akkurat det samme som deg
Om det er noen i bergen som er ekspert på dette med barnløshet
Flott hvis noen vet
hilsen
Sina
OK - har noen dårlige erfaringer då? (spør etter erfaringer, ikke navn denne gangen)
Lykkeliten
28-09-2003, 12:51
Jeg har hørt masse fint om xxxxx xxxxxxxxx ved Centrum Helsesenter. Skal faktisk til ham første gang i morgen!:klapp:
Han er akupunktør og driver visst også med soneterapi, lysterapi og homøopati.
Han spesialiserer seg visst på barnløshet og kan vise til gode resultater.
Kan jo skrive mer på denne tråden etter vi har vært der morgen.
Har du vært hos ham nå ?
Jeg prøvde ham en gang før sommeren, men fikk ikke helt tiltroen til ham.....Han fant ingenting å korrigere, men sendte meg avgårde med 5 flasker diverse som skulle tas i forskjellig mengder 3 ganger for dagen. Men først drev han målinger med et apparat på neglene mine mens jeg hadde diverse kombinasjoner av disse stoffene i hånden.....
Fikk en ekkel følelse av humbug rett og slett.
Mulig at jeg var litt kjapp i konklusjonen, så jeg er nyskjerrig på dine erfaringer.
Lykkeliten
30-09-2003, 20:54
Sina: ja, jeg var hos ham i går jeg.
Fikk ikke noen følelse av humbug i det hele tatt jeg.
Har gått til homøopat en gang tidligere og er vant til disse medisinene med unntak av at disse var mer konsentrert enn de vanlige perlene (derfor flytende).
Jeg har absolutt tiltro til ham da Jølle + en til her har gått til ham over lengre tid.
Jeg har også lest en artikkel om ham i en eller annen avis ang. siluett lysterpai.
Men det viktigste jeg synes han fortalte meg er at om man har en negativ innstilling - så vil det ikke fungere. Og da vil antakeligvis ikke IVF e.l. fungere heller (det mener jeg da! Har også lest at sykehus opplyser at man MÅ ha en positiv innstilling for at det skal fungere så godt som mulig).
Nå er jeg ikke den som er mest godtroende her i verden (tvert imot!), men naturmidler ligger som bakgrunn i all skolemedisin. Det er veldig viktig at vi husker på.
Jeg tok også EKG + den tyske testen hvor han målte akupunkturpunkter på fingrene + føttene. Det fortalte meg egentlig ting jeg visste fra før , men selvfølgelig ikke alt.
Vi skal bare gå til ham 3 ganger - en gang hver mnd. Nå har jeg i første omgang fått 4 med. og skal ringe tilbake om en ukes tid.
Sambo har fått beskjed om å levere en til prøve på KK før han blir videre utredet.
Om han ikke klarer å hjelpe oss med å få kroppen i balanse (det er jo derfor vi er der!) etter 3 mnd. vil han henvise oss videre til leger han samarbeider med.
Han opplyste forresten også at han får mye hjelp fra dr. Schjelderup som er ganske kjent.
Jeg kan også si at av 41 par som er ufrivillig barnløs - er 9 stk. fortsatt det!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.