Vis full versjon : Røyker du?
VIlle bare se litt hvor stor del av oss røyker/ikke røyker..... :kry:
Jeg røyker ikke, røykte når jeg var 15-16, men det er jo mange år siden nå.
Stjernemix
05-09-2003, 19:29
Her i gården er det bare :bryn: som røyker så jeg røyker ikke.
Jeg var storrøyker fra jeg var 15 år til jeg var 34 år :soh: altså i 19 år!! Røykte ca 20 sigaretter om dagen (sto tilogmed opp om natten:uff: for å røyke) :o
Tok min siste røyk 17 mars 2002, og håper jeg aldri blir så dum at jeg hopper ut i det igjen!
Tror det er viktig å vite at det "bor" en røyker oppe i hodet mitt som bare venter på å få slippe til igjen.:uff:
Selv om jeg ikke har hatt lyst på røyk etterpå, så må jeg ikke glemme dette!
Jeg er hvertfall ett levende bevis på at det faktisk går ann å slutte! :kry:
Jeg røykte fra jeg var 15 til jeg var 25. Slutta nyttårsaften 1995, så nå er det snart 8 år siden!
Og så utrolig deilig det er å være røykfri!!
Lille Maur
05-09-2003, 21:09
Ja jeg er en røyker:fy: . Men etter at vi har bestemt oss for å prøve og få barn, er røyken halvert. Har også sluttet å røyke på jobb!!!:kry: Er litt stolt av meg selv, selv om det ikke er bra nok. Skal slutte helt når de to blå kommer. LOVER!!!!!!!
Jeg sluttet for 1 uke og 1 dag siden...;)
Hittil har det gått veldig bra, hvertfall. Håper sambo slutter snart også.Skal på fest i mrg, og gruer meg litt...Har røyka siden før jeg begynte å drikke, så jeg forbinder liksom alkohol med røyk...
jeg røyker, men ikke mye- vil si at det er mer når jeg er på evt fest(lite fest nå for tiden),ellers i sosiale sammenkomster med venner blir det mer røyking enn hjemme..
Tidl. bruker
06-09-2003, 02:48
I dag er det 2 uker og 4 dager siden jeg stompa røyken :kry:
Det går veldig bra. Mye fordi :bryn: sluttet dagen før meg :kyss:
Har hatt kjempe lyst på røyk, men det har ikke tatt overhand :_puh:
:bryn: sier at han aldri skal begynne å røyke mer, så da kan jeg ikke være dårligere ;)
Nå er det snart fem mnd siden jeg sluttet å røyke.. :kidoki: Men Tilla-mannen røyker enda. Det gikk overraskende lett å stumpe røyken, men det var sikkert for at det var en god grunn til det denne gangen :lol:
Tilla :_positiv:
Nå er det snart 3 uker siden jeg tok min siste røyk. :kry: Selv om suget har vært der så har jeg stått imot, og så stikker jeg heller når sambo vil ha meg med ut for å holde han med selskap mens han røyker.
Jeg sluttet for litt over ett år siden:D. Men nå i sommer da vi var i syden så måtte jeg gå å kjøpe meg røyk.... Det å ligge å sole seg uten å ha "noe å gjøre" det var helt forferdelig. Men sluttet før vi gikk ombord i flyet på tur hjem, og det var ikke noen problemer med det. Så jeg blir ikke festrøyker jeg... men sydenrøyker :D
Virvellen
06-09-2003, 22:51
Nei, jeg røyke ikke nå, men jeg hadde noen år hvor jeg var festrøyker. (noen ganger var hver dag en fest...!)
Jeg sluttet med en gang jeg fant ut at jeg var gravid, og det er nå snart 3 år siden. :D
Virvell-mannen røyker fortsatt litt, men han skal slutte når (ikke hvis!) jeg blir gravid igjen. Noe må jo han gi avkall på også, ikke sant?
:vink:
Jeg røyker ikke og har heller aldri gjort det....(kun prøvd et par trekk da jeg var 16 eller noe sånt). Millymannen røyker heller ikke....
Tidl. bruker
07-09-2003, 15:10
Gjør nok dessverre det.
Skal slutte når jeg blir gravid, og det gleder jeg meg egentlig til.
Har lyst til å slutte men trenger ett spark bak :bonk:
Blir deilig å slippe å stå ute på vinteren og røyke :uff:
Jeg har røkt, men sluttet for en stund siden. Røkte heller ikke da jeg var gravid og ammet lillegutt.
annalovinda
07-09-2003, 16:51
Jeg var storrøyker, røykte 20-40 om dagen i mange år. Begynte å røyke dag jeg var 12 år, røykte totalt i 13 år, og har nå holdt opp i snart 14 år. BLir det 39? OK, regnestykket kontrollert. :)
Pernille
07-09-2003, 18:04
Har aldri røyka. :kry:
Jeg sluttet å røyke for 5 måneder siden, og har ikke rørt røyk siden da.
Siste dagen jeg røykte , røykte jeg femten sigaretter, og så var det slutt.
Har røykt i 14-15 år sånn omtrent 13-15 sigaretter daglig.
Og en ting må jeg si, jeg har aldri lest den berømte boka til AllenCarr heller.
Det å røyke kombinert med min "fremtidige rolle som gravid og småbarnsmor" passer ikke sammen.
Røyking hører liksom ungdomstida (les: festing, sjekking, uteliv etc.) til, og denne perioden er jeg ferdig med nå.
Nå skal jeg over i en ny fase av livet som dreier seg om barn og familie, og der har ikke røyk noe å gjøre synes nå jeg
Så nå trenger ikke jeg å bråslutte den dagen jeg blir gravid, og slipper også å få spørsmålet "er du gravid siden du har har sluttet å røyke så brått?"
Nei , det har jeg slutta med for 6 år siden! Men mannen min røyker desverre.Men ute da!! :D
Prøvde å røyke en gang i russetiden, men synes det "smakte" så dårlig at det har jeg ikke gjort siden :kry:
:vink: Piglet
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.