Mikke
08-07-2004, 20:37
Håper det er noen her som har greie på resepter. For nå er jeg i beita :angst: .
Skal i gang med nytt forsøk (IVF/ICSI) i neste syklus. Starter med Puregon på 3. syklusdag. Jeg har resept liggende fra forrige forsøk samt at jeg har fått ny til dette forsøket. På grunn av litt varierende LF de siste månedene vet jeg ikke eksakt når jeg får mens. Det kan hende jeg må starte med sprøyter før jeg kommer hjem, men forhåpentligvis klarer jeg akkurat å komme meg hjem før jeg skal starte.
Det jeg tenkte er at jeg lar den nye resepten ligge hjemme slik at mannen min kan hente ut medisiner til jeg kommer hjem. Men i tilfelle jeg må starte før, tenkte jeg at jeg skulle ta med meg den resepten fra forrige forsøk. Også lurer jeg jo på om jeg har mere Puregon igjen på den??
Sånn står det skrevet på resepten:
Rp
Puregon (penn) sylinderamp. 600 IE no
300 IE no
DSSN
Etter avtale - settes subcutant
Reit - III - ter
Jeg har hentet ut følgende på resepten allerede:
2 x 600 IE + 1 x 300 IE
1 x 600 IE
Jeg har altså hentet ut i to omganger tidligere.
Har jeg nok til å hente ut ev. 600 IE til??
Håper noen kan hjelpe meg her.
Skal i gang med nytt forsøk (IVF/ICSI) i neste syklus. Starter med Puregon på 3. syklusdag. Jeg har resept liggende fra forrige forsøk samt at jeg har fått ny til dette forsøket. På grunn av litt varierende LF de siste månedene vet jeg ikke eksakt når jeg får mens. Det kan hende jeg må starte med sprøyter før jeg kommer hjem, men forhåpentligvis klarer jeg akkurat å komme meg hjem før jeg skal starte.
Det jeg tenkte er at jeg lar den nye resepten ligge hjemme slik at mannen min kan hente ut medisiner til jeg kommer hjem. Men i tilfelle jeg må starte før, tenkte jeg at jeg skulle ta med meg den resepten fra forrige forsøk. Også lurer jeg jo på om jeg har mere Puregon igjen på den??
Sånn står det skrevet på resepten:
Rp
Puregon (penn) sylinderamp. 600 IE no
300 IE no
DSSN
Etter avtale - settes subcutant
Reit - III - ter
Jeg har hentet ut følgende på resepten allerede:
2 x 600 IE + 1 x 300 IE
1 x 600 IE
Jeg har altså hentet ut i to omganger tidligere.
Har jeg nok til å hente ut ev. 600 IE til??
Håper noen kan hjelpe meg her.