Villekulla
07-09-2003, 12:10
Dette har ikke vært den kjekkeste helga i mitt liv. Det må jeg jo bare inrømme. På fredag kom min beste venninne til meg og fortalte at hun var blitt gravid. Jeg ble kjempe glad på hennes vegne, og gratulerte selvfølgelig! Men da jeg kom hjem begynnte jeg å gråte, og jeg klarte ikke å stoppe. :leiseg: Nå føler jeg meg så utrolig egoistisk. For på den ene måten så er jeg glad på min venninnes vegne, men jeg føler meg også ensom. Det hører med til historien at vi er fem venninner som har gått veldig mye i sammen de fem siste årene, og nå var det bare hun og meg som ikke hadde barn, eller var gravid. Så nå er det altså bare meg igjen :trist2:
Dette ble et rotete innlegg, men jeg måtte bare få ut litt frustrasjon. Jeg synes det er godt å ha denne siden, slik at jeg ikke føler meg helt ensom i denne verden. Selvfølgelig unner jeg ingen å gå igjennom det som jeg nå går igjennom, men det er godt å vite at noen forstår hvordan jeg har det!
Takk for at dere gadd høre på meg!
Villekulla!
Dette ble et rotete innlegg, men jeg måtte bare få ut litt frustrasjon. Jeg synes det er godt å ha denne siden, slik at jeg ikke føler meg helt ensom i denne verden. Selvfølgelig unner jeg ingen å gå igjennom det som jeg nå går igjennom, men det er godt å vite at noen forstår hvordan jeg har det!
Takk for at dere gadd høre på meg!
Villekulla!