Vis full versjon : Vil du bli far til mine barn?
TøydokkeAnna
14-07-2004, 20:46
Hi folks!
(mulig dere er litt lei av meg nå :flau: , meen..: )
Etter mange diskusjoner om kjærlighet og forhold her inne, har jeg lyst til å høre ;
*hva er det som gjør at akkurat din mann er perfekt som far til dine barn?
*hvilke kvaliteter har din mann som gjør at du ser for deg han som den perfekte far?
*kommer mannen din til å matche bildet du har hatt som "Far til mine barn.."?
*hva er det som kreves av Den Perfekte Far?
(*og hva er det som gjør at du evt ikke tror han blir så perfekt, bare nesten..)
Noen synspunkter?
babaloono
14-07-2004, 21:17
Hi folks!
(mulig dere er litt lei av meg nå :flau: , meen..: )
Etter mange diskusjoner om kjærlighet og forhold her inne, har jeg lyst til å høre ;
*hva er det som gjør at akkurat din mann er perfekt som far til dine barn?
*hvilke kvaliteter har din mann som gjør at du ser for deg han som den perfekte far?
*kommer mannen din til å matche bildet du har hatt som "Far til mine barn.."?
*hva er det som krever av Den Perfekte Far?
(*og hva er det som gjør at du evt ikke tror han blir så perfekt, bare nesten..)
Noen synspunkter?
Det er fordi jeg elsker min mann så høyt som det er opp til himmelen.....
Han har en gutt på 7 år, jeg har vært sammen med ham siden gutten var 2 år gammel.
Han er bare en rett og slett fantastisk far! Han er så utrolig flink og snill med ham.
Åsså er han jo så pen!! :) Det kommer til å bli en nyyyyydelig unge hvis den blir lik kun ham....
Jeg har ikke den beste selvtillitten så da vet dere hvorfor jeg sier akkurat det!
Det som kreves av den perfekte far er først å fremst at han bryr seg om ungen. At han behandler ungen som et menneske,og ikke en ting... At han er glad i han...
Det går bare ikke an å beskrives!
Jeg klarer ikke å få det ut....,da kan det hende at jeg glemmer masse!
Men jeg bare vet at han blir verdens beste far for min unge!
Jeg gleder meg som en hund, og det gjør han også.
Hvis han ikke skulle bli så perfekt,må være hvis han dreit i ungen,ikke hørte på barnet når hun/han snakket,var ute med kompisser hele tiden,ikke tok med ungen på "ting".....
Men jeg vet... Han snakker om hun/han hele tiden nå,å den er ikke laget engang!! :) Da vet jeg det!
Han har funnet navn til den også.... Men det er hemmelig!!:) Bare hvis dere forteller om deres ideer!!
:klemme: fra meg
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.