Vis full versjon : Når mannen ikke er sååå gira??
Heisann!!
E ny i forumet, men har vært mange ganga innom, å lest masse nyttig og lurt (les; hostesaft) Har en sønn fra tidligere født i -92. Min mann og æ har prøvd siden sommern 2002. Lykken va stor når æ ble gravid på høsten i fjord, MEN hadde en MA i desember:leiseg:
Så til det som æ lurer litt på: Gubben har mista piffen... Pluttselig sier han at vi enda har tid... MEN Æ E Jo 34!!! -og han 35..
:ropert: HALLO??? God tid?? Tenk det synes æ ikke!!!
Nån andre som har det sånn?? Altså vi :humpe: jobber med saken, men han e ikke så opptatt av om, og når :tante: (sikkert) kommer...
Klem fra Lilja...
med uønsket :tante: i starten av august...
Katharina
23-07-2004, 00:08
Velkommen til oss!
Leit å høre at mannen din ikke er så gira, men det er vel nokså normalt. Jeg går nesten ut ifra at han ikke er far til gutten din? Tror mange menn sliter med redselen for ikke å få det til, og å ikke være god nok.
Håper dere får det til uten alt for mye strev...!
Det kan ikke være noen god følelse å kjenne på. :klemme:
Det kan ikke være at det er en slags forsvarsmekaninsme? Går han ikke for mye inn for saken, så blir han ikke så skuffet?
Så lenge han ikke vil at dere skal bruke prevensjon, så er det håp!:kidoki:
Marihøne
02-08-2004, 12:57
Hei!
Jeg tror at damene er spesielt opptatt og interesserte når det gjelder å få barn. Det er jo tross alt vi som får :tante: , som bærer barnet i magen og som har begrenset tid til rådighet. Mannen ønsker helst at det hele skal gå av seg selv, uten for mye planlegging og press. Det er hverfall min erfaring. :flau:
Men når man sliter med å få det til, så må man jo planlegge hver måned. Når kommer neste mens, beregne når eggløsningen kommer og kjøre på... :sex1:
I vår situasjon, før vi var gjennom utredningen for ufrivillig barnløshet, så holdt jeg orden på tellinga og sa ingen ting til mannen. Jeg bare var ekstra ivrig noen dager i mnd. :rødme: Bare et lite tips til etterfølgelse.
Lykke til videre, du vet hvertfall at du kan bli gravid...
hilsen Marihøne
hupps... leste gjennom gamle meldinger, og fant denne :flau:
MANNEN ER KLAR FOR BABY IGJEN!!! :woohoo: (http://www.snartgravid.com/plassen/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=21#)
Tror det var som dere sa; en forsvarsmakanisme:nikker:
Nå :humpe: (http://www.snartgravid.com/plassen/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=21#) vi annenhverdag i riktig periode, og ellers når vi har lyst. Tenk at jeg har glemt å fortelle det????
Shipui82
30-09-2004, 23:08
Min mann er også litt sånn, vi prøver og jobber (mye) med saken, men han tar det ikke så tungt når :tante: kommer..
Vet jo at han også vil, men han har en litt mer avslappet innstilling til det. Det kommer når det kommer... Tror bare menn er sånn jeg :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.