PDA

Vis full versjon : Gravid? Tidlig SA?

Uregistrert
03-08-2003, 03:36
Prover a legge denne her siden jeg ikke er registrert jeg, haper noen har kloke svar til meg.
Hadde en merkelig mens sist, stort sett bare litt brun spotting som begynte et par dager for forventa mens. Etter noen dager kom det ut en ganske stor 'klump' med blodig slim mens jeg dusja, og rundt den samme tiden hadde jeg litt friskt rodt blod, men ikke pa langt naer sa mye som vanlig. Tok en billigtest en uke etter spottingen begynte, og den var negativ. Regner med at det var rett, men jeg lurer alikevel, siden dette var sa unormalt for meg. Har ogsa vaert trott og kvalm, til og med spydd noen ganger, men det kan jo ha andre grunner.
Bare lurer pa om noen har opplevd noe sant og vaert gravide.
Eller om det er mulig at det kan ha vaert en tidlig SA, selv om jeg knapt nok blodde?

Tania
03-08-2003, 18:39
Hei..
Vanskelig å svare på spørsmålet ditt for jeg er ingen ekspert.
Vet bare at da jeg hadde en SA 17 juni blødde jeg masse (som ved vanlig mens)...jeg var da 6+4 så kanskje det har noe å si hvor langt en er kommet..

Lykke til videre

Lille My
03-08-2003, 23:25
Da jeg var gravid i mai, mistet jeg i 6 uke. Det begynte med smerter, og deretter blødning. Hadde ikke vondt under blødning i det hele tatt.. hadde litt menskramper, men det var det. Jeg blødde heller ikke mye, og jeg blødde heller ikke ut noe "klump". Legen mente at dette var fordi det mest sannsynlig kun var et befruktet egg som kom ut. Det høres forsåvidt ut som om at du har hatt en SA, men jeg er jo ingen ekspert.. jeg kan bare se på min egen situasjon i forhold.. Vet ikke om det hjalp, men det er min historie hvertfall..

:hug: fra Lille My

Lille My
03-08-2003, 23:28
å si at ETTER min SA, så hadde jeg stopp i symptomer i en par uker, før de kom for fullt igjen.. Men jeg var IKKE gravid da.

Det hender jo noen ganger at kvinner blør under svangerskapet, men ettersom at du tok en test, og den var negativ, så er du nok ikke gravid..

Uregistrert
06-08-2003, 13:32
Når jeg hadde SA da jeg var i 6 -7 uke var jeg på sykehuset og fikk velge om jeg skulle ha utskrapning eller ikke. dersom jeg ikke valgte utskrapning fikk jeg beskjed om at jeg ville blø i noen uker. så selv om jeg ikke er noen ekspert tror jeg ikke du hadde en abort