Vis full versjon : Kanskje gravid i morra!!?
Jeg skal insemineres i morra! Blir jo ikke gravid med èn gang da, det går jo noen dager. Gleder meg, er skikkelig spent nå! Tok EL-sprøyta i går kveld og EL kommer ca kl 10 i morra... Har to egg som er litt over 18 mm.(og noen små) og håper inderlig min mann´s :fert: svømmer som julinga i morra! Nå vil jeg bli gravid!
Heisann!
Vil bare ønske deg lykke til :kidoki:
Det er sinnsykt spennede tider i vente.....
Stå på !
Millen :mervink:
Lykke til :kidoki:
Jeg forstår godt at du gleder deg, ønsker dere lykke til.
Hilsen :baby: syk
Pulsatilla
08-09-2003, 21:11
:lykketil:
Håper svømmerne finner veien i morgen, da! :)
Krysser fingre og tær for deg.
:heia::spermie:
Snuppisnapp
08-09-2003, 22:05
Ville bare si lykke til, Smilla!! Håper mannenes :spermie: stuper inn i eggene dine de neste dagene:D
Ønsker dere lykke til med noen spennende dager!!!!!!!!
Tvi tvi ....
Klem Annea :-)
Tidl. bruker
08-09-2003, 23:13
Ønsker deg lykke til
Håper virkelig deg blir full klaff:kidoki:
:fert: + :klekke: = :baby:
Å lykke lykke til, håper det har gått bra i dag, jeg skal insemineres på torsdag, så da er du 2 dager foran meg...
Takk for hilsningene! Gikk bra ja, var bare litt merkelig. Opp i gyn-stolen, sprøyte mannens :spermie: opp og så gå hjem... Hadde KJEMPE vondt noen timer senere, da jeg hadde EL. Var jo to STORE egg (nesten 2 cm!) som skulle ned i en slank eggleder...klarte hverken å stå el gå...
Å, lykke til med deg på torsdag Lillian! Krysser fingre for at det lykkes!!! :kidoki:
Klem
Skal krysse fingrene for dere.
Lykke til.:)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Krysser det jeg har for dere:) Nå må bare du krysse bena;)
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
Jeg skal insemineres i morra! Blir jo ikke gravid med èn gang da, det går jo noen dager. Gleder meg, er skikkelig spent nå! Tok EL-sprøyta i går kveld og EL kommer ca kl 10 i morra... Har to egg som er litt over 18 mm.(og noen små) og håper inderlig min mann´s :fert: svømmer som julinga i morra! Nå vil jeg bli gravid!
Vil bare ønske deg lykke til! :kidoki: Håper d ordner seg! :vink:
Jannike_79
05-10-2003, 15:29
Håper det gikk bra jeg..
Lykke til!!
:)
Masse lykke ønskninger fra meg:)!!
Hmmm...er en stund siden jeg skrev den diskusjonen, og det gikk desverre ikke. :leiseg: Men jeg skal insemineres igjen i morra, og håper det går da! Men det er litt rart, for jeg føler jeg har EL nå... må vel lure mannen i seng jeg, selv om han egentlig skal holde "pause" på to dager før...Gjør sikkert ikke noe det. Problemet var at jeg hadde hatt el FØR inseminasjonen sist gang. Det sa de da jeg var til skanning i går...
Håper det går bra denne gangen ihvertfall!
Lykke til i morgen.
Du får "lure" til deg litt :sengekos: i dag, i tilfelle el er i dag. Det kan vel ikke gjøre så stor skade?
Så er jeg her igjen...hadde :sengekos: i går. Inseminasjonen gikk fint i dag, selv om :bryn: var litt bange for at sædprøven var dårlig( hadde jo bare hatt ½ døgn pause istedetfor 3...). Men jeg ble inseminert med 14 MILLIONER :spermie:, 100 % bevegelige. Èn av dem må jo finne egget da...
Hadde forresten ikke hatt EL enda, det så vi på skanninga rett etter inseminasjonen, hverken på høyre eller venstre side. Sist gang hadde jeg jo hatt EL på høyre, der hvor de store egga (folikklerne) var, FØR inseminasjonen. Så kom EL på venstre side senere på dagen, men der var det veldig små egg, eller folikkler er det. Og det er ikke så gunstig, derfor måtte vi ha sex i går...Men det var jo ikke nødvendig.
Så nå sitter jeg bare her og venter på EL, og håper at det ikke blir like vondt som sist gang... Og denne gangen er jeg mer forberedt på at det ikke går, er jo tross alt bare 15-20 % sjanse....Men jeg krysser fingre!!
Hei smilla
Da er det bare å krysse alt som krysses kan, håper på oppdatering snart!
Det er jo en sjanse ved hver inseminsajon, så kanskje er det denne gangen dere lykkes!
Blir spennende å se fremover :)
Lykke lykke til :kidoki:
Hei på deg! :)
Nå tenker jeg at du er spent nå? Blir vel ikke så lett å konsentrere seg om andre ting disse 14 dagene. Jeg ønsker deg lykke til og håper at det lykkes for deg denne gangen. Var inne å kikket på Landsforeningen For Ufrivilligt Barnløse (danmark) i går og der var det mange som hadde lykkes med inseminasjon.
Stå på denne gangen skal det gå bra!
Stooooooooooooooooor kozzzzzzzzzzzzzzzzzzz!
Det er 10-20% sjanse for å bli gravid ved inseminasjon. De sa på klinikken at det var mange som først ble gravid etter 5-6 inseminasjons-forsøg, når man har såpass god sædkvalitet og "gode egg" (etter hormoner), som vi har. Hvorfor kan det ikke bare lykkes nå? De beste :spermie: er jo simpelthen lagt opp i livmora, de MÅ jo svømme marathon bort til ett egg, så jeg kan bli gravid!!!
Det irriterer meg at jeg tenker på det hele tida, og ikke bare kan slappe litt av! Klarer ikke det jeg...Men skal IKKE teste før om 12 dager! *Skal være sterk denne gangen....*
Hei damer!
Her kommer et idiotspørsmål: Hvilke par er det som tilbys inseminasjon (i stedet for IVF):???: Hvilke problemer er det snakk om da? Dette skjønner jeg ikke helt...
Hei DAMEN!
Og det var ikke et idiot-spørsmål....
Vi ble tilbudt inseminasjon(IUI) fordi vi er uforklarlig barnløse, dvs at det umiddelbart ikke er noe galt med noen av oss. Min mann har god sædkvalitet, og jeg har vært til lap, hvor de så åpne eggledere og ikke endo (som de mistenkte). Alt ser ut til å være i orden med andre ord.
IUI er et mye lettere inngrep (vil nesten heller si procedure), enn ivf. Derfor prøver man det som er "lettest" først, og så går man videre med ivf/icsi hvis inseminasjon ikke lykkes. Ved inseminasjon skal :bryn: ha minst 2 mill sædceller mener jeg. Så de par som er uforklarlig barnløse, og hvor mannen har lett-moderat nedsatt sædkvalitet, blir tilbudt IUI, i første omgang.
Eller hvor mannen er steril, og man bruker donor-sæd.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.