Vis full versjon : Å slutte med p-ring!
Hei
Jeg lurer på om noen vet når en får mensen etter att man har sluttet med p-ring.
Jeg sluttet med p-ring for en mnd siden, så nå lurer jeg veldig på om mensen kommer fire uker etter sist mens.
Håper noen vet svar.....
Hilsen Lita
Jeg har også brukt p-ring, og fikk mensen omtrent som normalt.
Mnd etter var jeg tilbake i samme syklus som før.
Så den kommer nok snart -evt. får du ta en test. Kanskje du har fått flull klaff første mnd.
Smurfa
I dag er det fire uker siden sist mens, er knall spent. Jeg har to barn i fra før. Da jeg sluttet med pillen ble jeg gravid med en gang, begge gangene. Så skjer det denne gangen også, da er jeg heldig...
Lurer på hvor lenge jeg orker å vente før jeg kjøper en test.
Hilsen Lita :D
Da er du heldigere enn meg. Prøvde i ca 3 mnd før jeg ble gravid forrige gang.
Sluttet i juni, og venter enda på et blått kryss. Kan kanskje ikke begynne å klage enda, men litt utålmodig....
Hold meg underrettet. Moro å vite hvordan det går med deg.
Smurfa
Hei her er jeg igjen....
Noe som ligner på mensen kom på lørdag. Men det så mange ting som ikke stemmer.
1. Når jeg har mensen så blir jeg veldig dårlig. Denne gangen kjenner jeg ingen ting. Ikke murring eller noe annet.
2. Når jeg har mens. kommer det mye blod. Nå er det brunt og slimete. Det kommer en gang om dagen ca, og resten av dagen ingenting.
3. Jeg er kvalmen hele dagen.
Så her går jeg og innbiller meg att det ikke er mens, for jeg ønsker så innderlig att det ikke var det. Men det lukter som mens og ser ut som mens på en måte...
Dette er ikke å bli klok av....
Natta klem i fra Lita
Det høres jo litt merkelig ut.... syns du bør se det ann, hvis det varer kortere enn en vanllig mens kan det jo være festeblødninger. Vet ikke helt hvordan det foregår, men har hørt at det er noen som har det.
De første gangene etter at jeg sluttet med ringen hadde jeg kjempemye blødninger, den var litt utenom det vanlige, men ikke helt som det du forteller om.
jeg venter "ikkemens" neste uke og er kjempespent....
Lykke til videre...
Smurfa
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.