PDA

Vis full versjon : Mine vidundertips er:

Ameliè
27-07-2004, 08:00
Jeg har nå testet ut om min lille enkle teknikk virkelig gjør susen og det gjorde den for tredje gang!
Vet jo ikke helt sikkert om dette hjelper for andre, men for oss så satt`n ihvertfall!

Jeg har foret gubben med sinktabletter rett før EL og brukt EL-tester for å finne rette dag. Den dagen den slår positivt ut (eller den dagen du har masse EL-slim hvis du ikke bruker EL-test) så er det bare å :sex1: (midt på dagen gjorde vi det) og etter at soldatene løper avgårde så er det lurt med en orgasme (med eller uten dildo:flau: ). Så hiver du bena oppetter veggen og slapper heeeeeelt av.

Vet at ikke alle kan få orgasme, men vil bare skrive hva som funket for oss hvis det kan hjelpe noen.

vær78
27-07-2004, 09:14
Tihi...tusen takk for tipset. Sinktablettene hadde jeg ikke hørt om.

Da skal jeg løpe å kjøpe det i dag...han burde vel ta det snart..?

mamma`n til mathias
03-08-2004, 16:14
Tusen takk for tips!
Skal kjøpe sink tabletter til mannen min hvis det ikke klaffer denne mnd.Men det gjør det jo så jeg trenger jo egentlig ikke å tenke på det :nikker:

Hufsa
03-08-2004, 18:13
Takk for tipset!
Hvor mange dager før skal han begynne med sink tablettene?

Positivt for meg også på andre områder hvis han spiser sink, det minsker jo søtbehovet. Han er en skikkelig godte moms :knegg:

Måne
04-08-2004, 00:31
Positivt for meg også på andre områder hvis han spiser sink, det minsker jo søtbehovet. Han er en skikkelig godte moms :knegg::hviske: PSST... Det er krom, ikke sink, som minsker søtbehovet....

Ana
12-08-2004, 09:10
Hi, hi :skratte:

Har også hørt at en orgasme etter at mannen har fyrt løs hjelper. Kvinnens livmortapp? skal vistnok da suge til seg soldatene. Så nå får mannen komme først. Jeg forbeholder meg retten til å spare min orgasme.

Eliin
12-08-2004, 11:14
Sink må mannen spise over en lengre periode for at det evt skal bli bedring i sperm-kvaliteten. Spermiene lages over tid. Jeg har foret mannen min med zink+selen (i samme pakke) og det ble litt bedring i sædkvaliteten etter 3 måneder. (Han testet før og etter)