PDA

Vis full versjon : Rare fenomener

Sunshine*
29-07-2004, 08:42
Sånn som storesøstre f.eks.:hehehe:
Jeg fikk nettopp melding fra den ene søstra mi:
-er du gravid?
Jada det var det hele:skratte:
Det verste er vel at ho vet alt som skjer med meg selv om hun bor i andre enden av landet!
Jeg fikk nemlig meldig når jeg hadde veer med andremann, hun lurte da på om noe var på gang:grøss:

Jaja nå gjenstår det vel bare å se om hun har rett da:fnis: men det får jeg jo ikke vite på en stund for jeg venter ikke :tante: før neste uke. hehe...(må le jeg)

millamor
29-07-2004, 08:55
:undrer: JA, det er mer mellom himmel og jord enn vi tror...
Krysser fingrene for at storesøster har rett denne gangen også!!:kryss: :lykke:
Håper det ikke blir lenge før du kan strø om deg med :støv: til oss andre!!

Blondie
29-07-2004, 09:03
:nikker: Vi satser på at den kloke storesøster skyter blink nok en gang! :nikker:

:lykke:

Prøvende
29-07-2004, 09:04
Jeg har av og til sånne Dèja Vu opplevelser; at jeg vet/føler jeg har vært på dette stedet/i denne situasjonen før og vet hva som kommer til å skje/hva noen kommer til å si de neste 3 sekundene.

Det er alltid veldig rart, for jeg vet jo at jeg ikke har vært der før eller hatt den samme samtalen, så min beste forklaring er at jeg drømmer mye som legger seg i underbevisstheten......

noen andre med samme erfaring??

Sunshine*
29-07-2004, 09:08
Det har jeg også opplevd flere ganger!
Å stå der å tenke dette husker jeg, men det har allikevel ikke skjedd før. Merkelig følelse:nikker:

millamor
29-07-2004, 10:02
Jeg har av og til sånne Dèja Vu opplevelser; at jeg vet/føler jeg har vært på dette stedet/i denne situasjonen før og vet hva som kommer til å skje/hva noen kommer til å si de neste 3 sekundene.

Det er alltid veldig rart, for jeg vet jo at jeg ikke har vært der før eller hatt den samme samtalen, så min beste forklaring er at jeg drømmer mye som legger seg i underbevisstheten......

noen andre med samme erfaring??
:nikker: Som om jeg skulle skrevet dette selv!!

Shipui82
29-07-2004, 10:03
:kryss: for at hun har rett da!!! :nikker: