PDA

Vis full versjon : Hår på bryst --> "turn off" eller lyst?

Tidl. bruker
03-08-2004, 11:29
Nuh var det atter en seriøs undersøkelse her.

Hår på brystet hos menn? Noe du trakter etter, ikke bryr deg om,
eller helst ikke vil ha?

Og hva med resten av overkroppen?

(de tillater seg å mene ting om kvinners hår, så da får vi også mene litt)

millamor
03-08-2004, 11:33
Før jeg ble sammen med min kjære mann, synes jeg det var skikkelig Turn-off, men endret mening da jeg ble sammen med han...
Han er jo bare så deilig, og han har hår på brystet!:nikker:

CecilieL
03-08-2004, 11:39
Før jeg ble sammen med min kjære mann, synes jeg det var skikkelig Turn-off, men endret mening da jeg ble sammen med han...
Han er jo bare så deilig, og han har hår på brystet!:nikker:
Min også!!:nikker:

Men når det gjelder hår på rygg, skuldre... så er jeg ikke like tent... :iiik:

smurfa
03-08-2004, 11:46
Syns hår på brystet er helt OK, men ikke så veldig glad i hår på ryggen.
Er allikevel usikker om jeg ville ha bedt Smurfamannen barbere det bort hvis han hadde det....

Hva med hår på ved de "edle delene" - har aldri vært borti en gutt som har barbert det bort så har vet ikke hvordan det er:skratte: :skratte: , men tror det blir litt for feminint for meg...

Elinblu
03-08-2004, 11:53
Litt hår på brystet er OK, men jeg steiler litt ved synet av hår på ryggen. Nå er dette sikkert en vanesak også, da, jeg har stort sett hatt omgang med gutteaktige menn med ganske diskret kroppsbehåring. :flau:

Men veiviser er absolutt et must - det er sexy med litt hår på magen! :nikker:

Sparky
03-08-2004, 11:55
Han er jo bare så deilig, og han har hår på brystet!:nikker:Samme her, men senest i går tenkte jeg over dette. Om hår på brystet er turn off eller ei er helt avhengig av mannen! På Sparkymannen er det kjempesexy, mens på andre kan det være ekkelt. Å IKKE har hår på brystet kan også være turn off hvis vedkommende ikke kler det. Kan ikke forestille meg Sparkymannen med glatt brystkasse.....

Sparky
03-08-2004, 11:57
Men veiviser er absolutt et must - det er sexy med litt hår på magen! :nikker:Definitivt! :wow:

Dolci
03-08-2004, 12:16
Det kommer mye ann på hvem som har det, Docli mannen har ikke hår på brystet, og ville heller ikke kledd det. Har sett et par sexy menn med hår på brystet, men selv har jeg aldri datet en mann med det.

Men, hår på ryggen, det ville jeg ikke klart... På den annen side, hadde jeg falt langflat etter en type, er det ikke sikkert jeg hadde droppet ham om han hadde hatt hår på ryggen, dersom alt annet stemte.... hmmm...

Sunshine*
03-08-2004, 12:35
Jeg er ikke noe fàn av hår på brystet, men JA playboy stripa må være der:flau:

Gona
03-08-2004, 12:37
Flåsete Gona har alltid synes det var sexy med hår på brystet, dersom hårveksten har vært tett og fin. Pistrete brystbehåring er turn-off! Veiviser mot kjønnsbehåring er praktisk i mørket :erte: :knegg: Har aldri likt menn med hår på ryggen før Gonamannen gjorde sitt inntog. Da, derimot.... Gonamannen er kjempesexy :elsker:

smak og behag, jenter.......:nikker:

Lumiere
03-08-2004, 12:45
I riktige mengder og proporsjoner er hårvekst utrolig sexy og skikkelig turn-on!!
Enig med de tidligere innleggerne som tar avstand fra hårvekst på ryggen :nikker:

Robyn
03-08-2004, 13:08
Jeg syns hår på brystet er sexy, men som nevnt må det være mer enn noen fjoner da. :fnis: Tre svarte hårstrå rundt brystvorta er liksom ikke nok. :hehehe:

Mannen min har masse hår på brystet og jeg elsker det. Bortsett fra når jeg ligger på armen og det kiler i nesa... :knegg:
Hår på ryggen er ikke like ok, mannen min får noen få som nøysomt fjernes med pinsett. Litt må han lide for skjønnheten også. :blunk:

En eks av ei venninne hadde hår på brystet men barberte det vekk... grunnen? Jo det ble så klissete når han smurte seg med solkrem... TURN-OFF!!! :spy:

Lillemy
03-08-2004, 13:15
Jeg er velsignet med en mann som ikke har så mye hår ( syns jeg, da) Syns det er så godt å ligge inntil babymyk hud . Mmmmm

Helenemor
03-08-2004, 13:17
:wow: Big turn on på Helenemannen, siden er 10 år eldre enn meg så har han full, mørk hårvekst, ala David hasselhoff kanskje på brystet :fnis: ( ingen sammenligning forøvrig)Også synes jeg skjegg er flott, nå har Helenemannen "krompen" skjegg og det er kjempe flott.. Liker ikke små puslete guttevalper jeg kan knekke i to, som bruker barberhøvel på to hårstrå på overleppa. Her skal det en mann til, og menn har hår!

Barberte brystkasser er kun lekkert på en mann med litt muskler som vil ta bort håret for å vise de bedre fram... ( til meg?) :knegg:

Tine
03-08-2004, 13:21
Hår på brystet eller ei, er jo ikke det jeg vektlegger mest ved "utvelgelsen" av en mann. Forekomsten av hår avhenger litt om han er mørk eller lys. Mørke menn er mer hårete enn lyse (ikke alltid da). Liker ikke apekatter med strie mørke hår, men sexy med litt på brystet.... :flau: Det virker iallefall teit når menn barberer kassa :nikker:

Tidl. bruker
03-08-2004, 13:59
Synes det kan være fint med gjevn hårvekst på brystet, men ikke for
mye. Hår som stikker opp som ugress fra skjortekraven, får meg til å
rygge unna. :svisj: Har også sett noen med hele ryggen dekt, og hjelp....
Tro for en jobb det må være, hvis noen som har det sånn skal barbere seg der.

Maternalmannen hadde i utgangspunktet ikke hår på brystet, men litt er det kommet med årene.
Men det er verken skjemmende eller det motsatte. Stiller meg enda ganske likegyldige til dem...
men kanskje de fjernes hvis vi skal til syden og sole oss en gang.

Hår ellers er egentlig greit. Liker at en mann er en mann. ;)

huggul
03-08-2004, 14:19
forloveden min har hår på brystet og litt på magen, synes det er deilig. men er gla for at ryggen er hårfri. har også datet en med kun en tynn veiviser, og det var deilig det også. så det kommer helt an på hvem som har det, noen passer med det og andre ikke tror jeg.. og viss kjemien stemmer så spiller vel kanskje ikke hår en så veldig stor rolle.

Maysen
03-08-2004, 17:23
Hår på bryste er bare sexy...Men i riktig mengde...(Synes på en måte ikke at han som spilte I cæsar...Husker ikke navnet hans i farten...Men hans pilte pastor eller prest...Er noe spes sexy når håret vokser langt oppi halsen...)

Veiviser er et must..
Svogeren min bareberer seg på bryst kassa..Har aldri skjønt poenget med de

Hår på ryggen er ikke like ok, mannen min får noen få som nøysomt fjernes med pinsett. Litt må han lide for skjønnheten også. :blunk:
Samme skjer hos oss...Det er mange kvelder hvor jeg har pinsetten i hånda og napper hår av ryggen til min kjære:nikker:

Beckasin
03-08-2004, 17:53
Mannen her har hår så å si overalt, men han er så flott med det! Han er skikkelig mann, og hadde sett utrolig teit ut med "barnerumpe-hud".

Det kommer nok an på mannen!

abraxas
03-08-2004, 18:10
Synes det er fint med litt hår på brystet, jeg. Abraxasmannen har akkurat passe! "Veiviser" er også kjempesexy!

"Vegg-til-vegg-teppe" på ryggen har jeg derimot aldri vært stor fan av...

Hufsa
03-08-2004, 18:19
Min også!!:nikker:

Men når det gjelder hår på rygg, skuldre... så er jeg ikke like tent... :iiik:
Min også!:nikker: Og veldig enig i dette med ape mennsker, :skratte:

Tidl. bruker
03-08-2004, 19:23
Enig med de fleste her- "turn on" i riktige mengder.

Ikke så flott når det tyter ut av genseren og stikker ut av T-skjorta på ryggen og skuldrene... Kan blir litt for mye, ja.

Blondie
03-08-2004, 19:39
Hår på brystet hos menn er skikkelig SEXY, synes jeg!! :nikker:
...men ikke hvis det sprer seg til ryggen... urk...

Hege74
03-08-2004, 19:48
Får ikke alle menn hår på brystet nå de er 25 + ?

Synes som de fleste her at hår på brystet i riktig mengde er sexy. Ikke fullt så fan av hår på ryggen, men får mannen det så er det vel greit...

Min mann er 34 og han har passe! Riktignok får han noen få hår på overarmene som jeg ville brukt pinsetten på, men får ikke lov...

maya80
03-08-2004, 20:40
Tre hår på bryste og midt skill:skratte:

Seriøst mannen min har hår på bryste ikke overveldene mye men passe synes det var rart i førsten han var den første jeg var sammens med som hadde hår på bryste (og selvfølgelig den siste)
Hadde en lærer en gang han hadde så mye tykt hår over hele kroppen og skjorta hannes ikke satt inntil kroppen pga alt håret.

Susanne
03-08-2004, 21:38
Sambo har hår nesten over alt og han er utrolig sexy!

astilbe
03-08-2004, 22:19
Litt hår er ok for meg, men minst mulig egentlig :nikker: Har alltid ment det, og kommer nok alltid til å gjøre det, men smaken er heldigvis som baken :jupp:

Tidl. bruker
03-08-2004, 22:36
Hadde en lærer en gang han hadde så mye tykt hår over hele kroppen og skjorta hannes ikke satt inntil kroppen pga alt håret.
Isolering m.a.o? :D

Thyresse
04-08-2004, 00:32
Synes på en måte at det er andre ting som er mer sexy enn håret.... Synes ikke at bjørnepels er noe jeg tenner på, men hadde mannen min hatt det så hadde det sikkert vært greit. Han har på de fem årene vi har vært sammen fått flere og flere hår på overarm og under nakken. Prøver å overtale ham til å nappe det om sommeren, men han nekter. Påstår at de vil komme tilbake sterkere.......
Han har en kompis som har en del hår på ryggen, og tror han ikke får dame pga det....stakkar. Har prøvd å si at det ikke spiller så stor rolle hvis dama blir glad i ham.. Håper jeg har rett....

Maddy
04-08-2004, 08:10
Brystet er ikke det verste, men når de kommer med et helt teppe på ryggen - da er det skikkelig turn off :urk: