Vis full versjon : Bidronninggelè?
Leste ett eller annet sted at dette skulle være bra for oss prøvere. Noen som vet noe om det?
Er SÅ klar for et nurk i magen nå, så jeg prøver hva som helst ;)
Pernille
03-08-2003, 13:52
Bidronninggele var det store (sammen med E-vitaminer og Bisolvon) da jeg prøvde å lage minstemann.
Akkurat HVORFOR det skal være bra vet jeg ikke... Men bidronningen får jo bare det fineste, så hvorfor ikke vi også..? ;)
Tullejenta
03-08-2003, 23:33
Jeg sto i en helsekost butikk sammen med mamma og jeg ble stående å se på Wild Jam, DQ og bidronninggele. Jeg sto der med drømmende øyne (ville så gjerne bli gravid:leiseg: ) men når hun så bidronninggelen så lo hun bare for det minnet henne om en novelle av Roald Dahl der mannen i et barnløst ektepar begynner å bruke dette, gir det til kona, og de får barn.. men etterhvert begynner vizzt mannen å znakke zånn og bli mer og mer krokrygga.. Ikke vet jeg...
Fikk bare lyst til å fortelle det jeg. Kanskje best å ikke overdrive bidronning geleén :latter:
Maja
Hmm.. Kanskje ikke så dumt å prøve det da? Så får vi bare zzzumme rundt med pukkelrygg begge to :D
Vet dere forresten hva mannen bør ta for å få best mulig sædkvalitet? Mener å ha hørt E-vitamin og Sink - finnes det noen "samlepille" for alt, eller må man kjøpe mange forskjellige bokser?
Det blir jo litt dyrt med alle disse remediene.. Men funker det, så er det jammen verdt det :)
Pulsatilla
04-08-2003, 10:29
hehe, den Roald Dahl historien har jeg sett også. Man var det ikke hun som ble litt bieaktig, da?:latter:
Jeg har også lest at Folat er like viktig for mannen som for oss - Folat sammen med sink gir mye bedre effekt enn bare sink viste en undersøkelse. (finner den ikke igjen nå, skal lete litt...)
Lillenin
04-08-2003, 17:51
Folat + sink, ja, det har jeg også lest.
(men ikke f.. om mannen min orker å stappe i seg piller, det er jo sånn styyyyr :crazy3:)
Jeg har hørt at c-vitaminer bedrer sæd-kvaliteten.
Jeg leste c-vitamin og sink jeg:confused:
Tror igrunnen det holder med et variert kosthold, både for kvinner og menn, men folat for kvinner er anbefalt.
Scorpion
17-08-2003, 22:41
Hei :)
Elsklingen min har nedsatt sædkvalitet, og han tar daglig tilskudd av folat + sink. Det sto en artikkel om dette i VG for en tid tilbake, der visstnok det ene ikke kunne utelate det andre -for å få en positiv virkning på sædkvaliteten.
Han har ikke tatt noen ny sædprøve etter han begynte, så jeg vet ikke om det funker ;) Men vi satser på det!
Klem fra
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.