Vis full versjon : Monogram til bryllup...
Om det finns noen datakyndige/litt kunstneriske sjeler der ute kunne jeg virkelig trengt hjelp til å lage monogram til bryllup.
Det er ikke til mitt (jeg er gift), men min søsters.
Bokstavene er M og F, og jeg har i mitt lille hode sett for meg en pen F (i f.eks. French script) som blir omkranset av M'en formet som et hjerte...
Har prøvd meg frem i paint men får det ikke til.
Noen som kan hjelpe?
Katharina
04-08-2004, 09:12
Kan desverre ikke hjelpe deg, men ønsker deg lykke til. Det hørtesvirkelig vakkert ut i mitt hode...
Skjønner hva du mener, høres flott ut.
Skal leke meg litt ikveld og se hva jeg får til (er på jobb nå)
Heisan!
Jeg jobber som grafisk designer og har atskillelige logoer og profiler på samvittigheten :nikker:
Hvis det holder at du får et forslag i løpet av uka, så kan jeg sikkert hjelpe deg med et monogram - litt stille på jobb denne første uka etter ferien nemlig :nikker:
Legger ut forslaget på denne tråden i løpet av uka jeg!
Fikk litt tid til overs jeg :nikker:
Her er mine forslag:
Thyresse
04-08-2004, 15:40
Kjempefine Lumiere!!!! Så flink du er :klapper:
WoW!!!!! Hvordan i all verden får du til å lage slike ting??Mekting imponert jeg
WoW!!!!! Hvordan i all verden får du til å lage slike ting??Mekting imponert jeg
Stooor interesse for grafisk design; kreativ utdannelse og riktig programvare gjør susen :nikker:
Å så fint at du gidder hjelpe! :hyper:
Glemte å si at fargen skal være dyprød. :flau:
De var kjempefine, men jeg hadde mer tenkt at M'en skulle være hjertet om du skjønner...
Har laget et MEGET DÅRLIG eksempel, men det blir kanskje lettere å forstå hva jeg mener.
Vet ikke helt hvordan jeg har tenkt M'en, men har tenkt at den skal omkranse F'en på denne måten. (Og fargen er også alt for skrikende, skal være mer dyprød.)
Men skal uansett ta med og vise de du har laget, kjempefine. :nikker:
Og nå skjønner du sikkert hvorfor jeg trenger hjelp. :flaut:
ROS for forsøket ditt Robyn.....:fnis: Synes det var fint jeg...
:geip:
Ja, ja, jeg innser i allefall mine begrensninger og ber om hjelp da. :fnis:
Har sittet her og knotet litt, men får ikke helt til!
Skal leke meg litt til, før du får noen forslag
Shipui82
04-08-2004, 22:05
Det er jo SÅ tøft med spesialdesignet monogram til bryllup da!! :nikker:
Har drevet og lekt litt med monogram til eget bryllup jeg, selv om det sannsynligvis ikke blir før i 2007 :mumle:
Legger ved forslag på monogram jeg - var det noe sånt du tenkte på?
Og så må jeg jo bare legge ved monogrammet jeg hadde tenkt å bruke til eget bryllup (sååååå stolt.. hihi :flau: ) Initialene våre er L og C. Hadde vært gøy med litt tilbakemelding på det også :nikker: Har jo selvfølgelig spurt :bryn: hva han synes, men han må jo nesten bare synes det er fint ellers blir jeg sinna :furie:
Tidl. bruker
04-08-2004, 22:57
Hi-hi, når jeg leste overskriften så leste jeg:
"Monogam til bryllup"
Kan skjønne jeg lurte....:skratte:
kjempefine Shipui, flink er du. :nikker:
Lumiere: Har vist monogrammene til brudeparet og de syns de var kjempefine!
Til og med pappa var imponert.
Så de er absolutt alternativer. Jeg hadde låst meg litt i det jeg hadde sett for meg selv, men når jeg fikk lagt det litt til side tror jeg at jeg hadde valgt de monogrammene om det var opp til meg.
Men det er jo fortsatt god tid, de skal ikke gifte seg før neste år.
Tidl. bruker
05-08-2004, 11:08
http://home.monet.no/~tne/tsm/mf.gif
Et forslag.
Med effekter:
http://home.monet.no/~tne/tsm/Untitled-2.gif
Lumiere: Har vist monogrammene til brudeparet og de syns de var kjempefine!
Til og med pappa var imponert.
Så de er absolutt alternativer. Jeg hadde låst meg litt i det jeg hadde sett for meg selv, men når jeg fikk lagt det litt til side tror jeg at jeg hadde valgt de monogrammene om det var opp til meg.
La de synke litt inn dere, så er det bare å ta kontakt om du trenger originalfilene :nikker:
Tidl. bruker
05-08-2004, 11:33
Stooor interesse for grafisk design; kreativ utdannelse og riktig programvare gjør susen :nikker:
Hva jobber du med?
Jeg har også en relativt kreativ jobb, og synes det er kjempe morsomt å spennende, å utfolde seg på nye oppgaver.
Hva jobber du med?
Jeg har også en relativt kreativ jobb, og synes det er kjempe morsomt å spennende, å utfolde seg på nye oppgaver.
Grafisk designer i reklamebyrå - så du kan si at jeg er på hjemmebane her :nikker:
Med store problemer å rive seg løs fra SG - det er alltid stille de første par ukene etter ferien heldigvis...
Tidl. bruker
05-08-2004, 11:50
Grafisk designer i reklamebyrå - så du kan si at jeg er på hjemmebane her :nikker:
Med store problemer å rive seg løs fra SG - det er alltid stille de første par ukene etter ferien heldigvis...
Så du har Adobe pakka "close to your chest".. ;)
CecilieL
05-08-2004, 11:53
jeg har også noe adobegreier inne på datan...
ImageReady 7.0 og Photoshop 7.0 .......... men jeg aner nesten ikke hvordan man bruker dem... kun de enkleste tingene som å tegne streker oppa bilder osv...:flau:
Synd det - det er jo et flott verktøy...
Tidl. bruker
05-08-2004, 11:56
jeg har også noe adobegreier inne på datan...
ImageReady 7.0 og Photoshop 7.0 .......... men jeg aner nesten ikke hvordan man bruker dem... kun de enkleste tingene som å tegne streker oppa bilder osv...:flau:
Synd det - det er jo et flott verktøy...
Tipsside: http://home.no.net/datamor/
CecilieL
05-08-2004, 11:59
ÅÅÅh! tusen takk! DEt var en fin side... skulle prikke deg for den, men du har nettopp fått en...:blunke:
Bøtteknotten
05-08-2004, 11:59
Kjempefint monogram Lumiere. Hvis jeg sier bokstavene G og V, hva sier du da?
At det er stort potensiale i å lage bryllupsmonogrammer :skratte:
Kanskje grunnlag for en bigeskjeftelse i dette, når jeg én gang går ut i permisjon :nikker:
Og at det kanskje kommer noe flyvende din vei...
Men vil ikke love noe, i tilfelle jeg ikke kan holde det.
Takk for rosende ord alle sammen :klemme: :klemme: :klemme:
Ååååh, så utrolig flinke dere er!!! Mektig imponert, jeg! Selv skylder jeg kreativitet... (og mine evner rundt en datamaskin gidder jeg ikke engang å snakke om!!)
Å så fint at du gidder hjelpe! :hyper:
Glemte å si at fargen skal være dyprød. :flau:
De var kjempefine, men jeg hadde mer tenkt at M'en skulle være hjertet om du skjønner...
Har laget et MEGET DÅRLIG eksempel, men det blir kanskje lettere å forstå hva jeg mener.
Vet ikke helt hvordan jeg har tenkt M'en, men har tenkt at den skal omkranse F'en på denne måten. (Og fargen er også alt for skrikende, skal være mer dyprød.)
Men skal uansett ta med og vise de du har laget, kjempefine. :nikker:
Får ikke til å åpne bildet!! jeg vil også se!!
Tidl. bruker
05-08-2004, 23:49
Noen forslag. Ser at kantene ikke er helt bra, men forslag på form i alle fall:
http://clas.no-ip.com/torunn_web/monogram5.jpg
http://clas.no-ip.com/torunn_web/monogram3.jpg
Bøtteknotten
12-08-2004, 13:50
Kan ikke se noe jeg......-jo nå kan jeg. De var fine.
Jeg er også grafisk designer/typograf!
Ser du har fått mange fine forslag av Lumiere, så jeg skal ikke hive meg på nå...
Sånn ellers er det forresten bare å sende meg en PM, så ordner jeg det meste - selvsagt gratis for jentene her på SG! :nikker:
:klemme:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.