Vis full versjon : Monogram til bryllup...
Om det finns noen datakyndige/litt kunstneriske sjeler der ute kunne jeg virkelig trengt hjelp til å lage monogram til bryllup.
Det er ikke til mitt (jeg er gift), men min søsters.
Bokstavene er M og F, og jeg har i mitt lille hode sett for meg en pen F (i f.eks. French script) som blir omkranset av M'en formet som et hjerte...
Har prøvd meg frem i paint men får det ikke til.
Noen som kan hjelpe?
Katharina
04-08-2004, 09:12
Kan desverre ikke hjelpe deg, men ønsker deg lykke til. Det hørtesvirkelig vakkert ut i mitt hode...
Skjønner hva du mener, høres flott ut.
Skal leke meg litt ikveld og se hva jeg får til (er på jobb nå)
Heisan!
Jeg jobber som grafisk designer og har atskillelige logoer og profiler på samvittigheten :nikker:
Hvis det holder at du får et forslag i løpet av uka, så kan jeg sikkert hjelpe deg med et monogram - litt stille på jobb denne første uka etter ferien nemlig :nikker:
Legger ut forslaget på denne tråden i løpet av uka jeg!
Fikk litt tid til overs jeg :nikker:
Her er mine forslag:
Thyresse
04-08-2004, 15:40
Kjempefine Lumiere!!!! Så flink du er :klapper:
WoW!!!!! Hvordan i all verden får du til å lage slike ting??Mekting imponert jeg
WoW!!!!! Hvordan i all verden får du til å lage slike ting??Mekting imponert jeg
Stooor interesse for grafisk design; kreativ utdannelse og riktig programvare gjør susen :nikker:
Å så fint at du gidder hjelpe! :hyper:
Glemte å si at fargen skal være dyprød. :flau:
De var kjempefine, men jeg hadde mer tenkt at M'en skulle være hjertet om du skjønner...
Har laget et MEGET DÅRLIG eksempel, men det blir kanskje lettere å forstå hva jeg mener.
Vet ikke helt hvordan jeg har tenkt M'en, men har tenkt at den skal omkranse F'en på denne måten. (Og fargen er også alt for skrikende, skal være mer dyprød.)
Men skal uansett ta med og vise de du har laget, kjempefine. :nikker:
Og nå skjønner du sikkert hvorfor jeg trenger hjelp. :flaut: