Vis full versjon : Artikkel i Norsk ukebl om alt. behandl.
Humle-Surr
09-09-2003, 16:32
For en lang stund siden (kanskje et år) så var det en artikkel i Norsk Ukeblad som handlet om et par som var blitt gravide ved hjelp av alternativ behandling.
Det var en spesiell dame som var homeopat (tror jeg) og hun hadde hjulpet utrolig mange. Jeg husker ikke hva hun het eller hvor hun holdt til, men jeg lurer på om det var i Asker.
Prøvde å spare på dette bladet i mnds vis, men plutslig var det borte..
Er det noen som vet hvem jeg mener??
Hei!
Jeg vet ikke hvilken artikkel du snakker om, men jeg kan anbefale en homøpat på Majorstua.
Hun har flere babyer på samvittigheten!:D
Hun heter xxxxx xxxxxx og jobber i lokalene til xxxxxxxx i xxxxxxxxxxxx
Mob nr: xxxxxxxx
Lykke til!
Tenkte også på denne artikkelen nylig! Husker at hun holdt til på Vøyenenga i Bærum, men navnet er som blåst!
Går selv på Frøyaklinikken hos en homeopat som er ekspert på barnløshet, men hun gir øreakupunktur. Jeg vil så gjerne prøve vanlig akupunktur i stedet, men har igrunn ikke råd til å bytte. De første timene er jo så dyre.
Lykke til !
Klem ! :mervink:
Er Det xxxxxxxxx dere snakker om? Hun er naturterapaut, dvs hun har fem forskjellige udannelser innenfor alternativbehandling.
xxxx holder til på Vøyenenga i Bærum. Vært i flere ukeblader. Og der kryr det av mager i alle størrelser.
Adr er: xxxxxxxx
xxxxxxxxxxxxxxx
Tlf: xxxxxxxxxx
Mobil: xxxxxxxxx
For å komme til Vøyenenga, tar du av ved Sandvika mot Hønefoss. Ca 5 min å kjøre fra Sandvika.
Hun tar 500,- kr timen.
Humle-Surr
14-09-2003, 20:01
xxxx hørtes kjent ut... :uff:
Jeg tror det var henne.
Kanskje verdt et forsøk?
Noen som har prøvd henne? :???:
Humle-Surr
17-09-2003, 14:08
Erle:
Vet du om hun driver med akupunktur også?
Er veldig plaget med blærekatar,
og tenkte å slå to fluer i en smekk...
Humle-surr
Har sendt deg en privar melding.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.