Vis full versjon : Vite kjønn?
ShipuiMannen
04-08-2004, 22:33
Hva syns dere om å vite kjønnet før fødselen? Jeg vil vite det, men ikke kjerringa :baby:
Shipui82
04-08-2004, 22:39
Vi skal så aldeles ikke vite kjønn før :baby: er ferdig produsert og kommer ut i fri luft!! :geip:
Ekornmannen
04-08-2004, 22:58
Jeg ønsker nok ikke å vite kjønnet. Men Ekorn ønsker det... Så vi får se hva det blir til hvis dagen kommer! Ultralyden når man ser etter kjønn er jo uansett ikke 100% å stole på. Litt kjedelig å tro det er en jente - og så blir det gutt - eller omvendt.
Gullgutten
04-08-2004, 23:39
Har ikke tenkt så mye over det, men heller nok mot å ikke vite. Bare for å ha noe spenning igjen:knegg:
Shipui82
04-08-2004, 23:47
Ultralyden når man ser etter kjønn er jo uansett ikke 100% å stole på. Litt kjedelig å tro det er en jente - og så blir det gutt - eller omvendt.
Helt enig med deg, Ekornmannen, er jo det jeg har forsøkt å forklare ShipuiMannen, men han hører ikke på meg. :mumle:
Kanskje dere her inne på SnartPappa kan overbevise han om at han ikke vil vite kjønnet?? :knegg:
:liste: Lister meg stille ut av SnartPappa-diskusjonen igjen ::_plystre:
Jeg /vi ville vite det og fikk vite det på begge barna våre..hadde lave FS mål begge gangene og var på extra ul. ca 1mnd. før termin og fikk da tilbud om å vite det ..er rimelig safe da ..på jenta vår sa de at "det høyst sannsynlig var ei jente ..
På gutten sa de at det ikke var noe tvil det blir en gutt..så "alt" tydelig for å si det sånn..han sprika opp mot skjermen :fnis:..og hadde vi ikke fått vite det da så hadde vi fått vite det noen uker senere ufrivillig..var på ny ul. og legen sa "han" ser fin ut "han"vokser bra ...foresten vet dere kjønnet:???:... :bonk:...så noen blir så iverig at de bare buser ut med det :skratte:
Men vi holdt det hemmelig for alle andre ..det var vår lille hemmelighet..ellers hadde jeg nok syns det hadde vært litt kjedelig...
:klemmer: Missi
Sorry så bare "vite kjønnet" ..så ikke at jeg hadde rota meg borti snart pappa siden sorry...:flaut: .... :liste:
anne karin
05-09-2004, 17:13
Halla Kara!
Vi damene vil jo bare vite kjønnet for at vi skal kunne shoppe mer vet dere! Thihi... Stå på krava gutta! Og hold på lommeboka! :nikker:
Anne Karin
Josephines Hampus
06-09-2004, 08:22
Både Josephine og Hampusen hennes vil vite kjønnet hvis vi skulle være så heldige å få det til.
For min del ligger ikke spenningen i hvilket kjønn det blir, men det faktum at et nytt menneske kommer til verden. Det tror jeg blir spennende nok i seg selv.
Akkurat som jeg skulle sagt det selv og det gjorde jeg også. Folk kunne ikke forstå at jeg ville vite kjønnet når vi var gravide sist, men det er jo like spennende for man får et helt nytt liv i hendene. Absolutt fantastisk :nikker:
Tidl. bruker
07-09-2004, 15:18
Takk gud for den teknologien at vi kan få vite kjønn finnes! Jeg vil definitivt vite! Har faktisk ikke hørt med gubben hva han ønsker :flau: ...men jeg skal nokk overbevise han uansett at kjønnet; det MÅÅÅ vi bare vite!
lille_megMannen
19-09-2004, 23:42
Jeg vil vite hva kjønnet er, har ikke helt spurt hva madammen vil, men trur ho er enig med meg.
jepp jeg vil vite det ja...hehe.....
Jeg visste det med førstemann. Med andremann hadde jeg ingen anelse, og med den tredje "trodde" de at det var en jente. Så jeg har prøvd alt - og kan bare si at det var en like stor overraskelse enten man visste det eller ikke!
mokkimann
13-01-2005, 07:32
vi er helt enige om dette, vil ikke vite det før han/hun er ute. Kanskje vi er litt gammeldagse?? selv tror jeg vi får en jente, og hun tror vi får en gutt, så en av oss får nå rett :glis:
Mannen til Ønskemamma
23-03-2005, 23:00
Det har ikke vært tema her i huset. Jeg er av den typen som klarer å la pakkene ligge under juletreet uten å kjenne, så for meg spiller det ingen rolle om vi får svaret eller ikke. Jeg skrev en gang at det hadde vært gøy med tre fiskesønner, men har nok endret litt syn til at barn hadde vært gøy uansett kjønn.
Mannen til majka
28-03-2005, 01:46
Hei alle sammen!
Ja jeg kunne tenkt meg å vite kjønnet til barnet, men det er ikke det viktigste. Så lenge barnet er friskt og i orden så er det samme hva det er.
Trillegutten
29-03-2005, 11:02
Både jeg og sambo (LilleTrille) ønsker å vite kjønnet. Med tanke på innhandling og ønsker hva gjelder klær og utstyr ser vi på det som mest praktisk. Men det viktigste er tross alt å få et knøtt.
For min del vil jeg ikke vite det ved hjelp av teknologi. Men jeg har en bestemor som er helt RAM på gjette riktig!
"Magen henger litt sånn, da blir det >ugle<"! Men selvfølgelig har jo hun og tatt feil da.
Men EGENTLIG, EGENLTIG! Har det liten betydning! Det eneste jeg vil vite, er om avleggeren er frisk!
Marimannen
02-04-2005, 22:49
Jeg vil ikke vite det, mener det er en del av spenningen... Men min bedre halvdel vil vite det, så dette kan bli en spennende diskusjon... Selv om jeg tror hun egentlig har bestemt det...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.