Vis full versjon : Kan man kjenne eggløsningen?
Siden jeg har brukt p-piller, minipiller og p-sprøyte siden jeg var 14 (foruten 15 måneder ved svangerskap og amming) har jeg ingen anelse om hvordan en eggløsning kjennes ut. Ja, hvis en kan kjenne den da? Kan dere "drevne" prøvere fortelle meg litt om dette?
Skal gjøre et forsøk.
Da jeg var yngre, i fjortiss alderen, så trodde jeg at jeg hadde blindtarmbetennelse en gang i måneden. :bonk:
Hadde sterke smerter spesiellt i høyre side, pluss at temperaturen steg et par hakk.
Nå i voksen alder så har jeg veldig vondt i gjerne begge sider samtidig, (Bruker Pergo) det er vondt når jeg sitter, står og går.
Jeg bruker å bli kvalm og uvel. :spy:
Det kan kjennes ut som mensesmerter også. :grrr:
Det er også vondt under hyrdestunden til tider, derfor foretrekker jeg å kose mest mulig før selve eggløsningen. :sengekos:
Håper at du ble klokere av dette!
Lykke til :klem: :baby: syk
Jeg er ingen dreven prøver, har bare prøvd et par-tre måneder, men jeg kjenner nesten alltid eggløsningen. Det river liksom litt i eggstokken.... vet ikke helt åssen jeg skal forklare det ellers.
Ikke alle kjenner eggløsningen sin, så om du ikke gjør det, så har du den sikkert likevel... du har vel sluttet med prevensjonen siden du er her?
Jeg kjenner eggløsningen på flere måter, bl.a. ved at jeg får mer utflod, som dessuten er mer tyntflytende enn normalt. I tillegg får jeg noen milde hold-aktige smerter på høyre og venstre side annenhver måned (omtrent slik man i sin tid kunne få i gymtimene). Det er ikke akkurat ubehagelig, mer som en praktisk påminnelse om at det er på tide å hoppe i høyet :D
Jeg er ingen dreven prøver, har bare prøvd et par-tre måneder, men jeg kjenner nesten alltid eggløsningen. Det river liksom litt i eggstokken.... vet ikke helt åssen jeg skal forklare det ellers.
Ikke alle kjenner eggløsningen sin, så om du ikke gjør det, så har du den sikkert likevel... du har vel sluttet med prevensjonen siden du er her?
Unnlot å ta ny p-sprøyte for en måned siden, så det tar nok en stund før jeg får eggløsning igjen.
det kan gå fortere enn du aner :)
Ei jeg jobber sammen med hadde brukt p-sprøyte en stund og skulle gå over til p-piller igjen. Ble en liten periode hvor hun var ubeskyttet (legen sa at hun umulig kunne bli gravid) men hva ble hun......jo GRAVID ganske kjapt ja....
Men har også en annen venninne som ikke ble gravid før etter et år med prøving etter bruk av p-sprøyte. så det varierer veldig...
Lykke til med prøvingen.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.