PDA

Vis full versjon : Bare eeeeeeeen? Pliiiz?

Nemix
06-08-2004, 10:52
Kan ikke noen komme med bare én gladnyhet i dag? Ingen som har testet positivt? Synes det er så hyggelig når folk har gladnyheter å komme med :hyper:

Håper det kommer noen i løpet av dagen ...............

Elinblu
06-08-2004, 10:54
Kan ikke noen komme med bare én gladnyhet i dag? Ingen som har testet positivt? Synes det er så hyggelig når folk har gladnyheter å komme med :hyper:

Håper det kommer noen i løpet av dagen ...............
Her skal du få en: Det er fredag! :danser:

TGIF, sier jeg bare - Thank God It's Friday!

Elinblu
06-08-2004, 10:55
To til: Sola skinner! Og vi er ikke gravide og kan dermed drikke kald hvitvin!

(Det er jo viktig å fokusere på noe annet enn barnelaging, sier de... :blunke: )

Nemix
06-08-2004, 10:59
Hehehe, ok da :p
Men det er spesiell ''kick'' med positive tester...hehehe

Ciao
06-08-2004, 11:01
Nyt den kalde hvitvinen nå som dere kan, jenter! Snart sitter dere med spire i magen og må drikke alkoholfri vin, den smaker fullstendig PUKE.

Hilsen Ciao, som er kjempeglad for spiren, men savner vinøse utskeielser.

Juni76
06-08-2004, 11:02
Hei

Dessverre ingen gode nyheter fra meg heller - men et spørsmål - jeg skal etter planen ha EL i løpet av helgen, sannsynligvis søndag eller mandag - og det er planlagt en bytur i helgen - bør jeg være forsiktig allerede nå med alkohol.. eller er det ikke så viktig..

Klem, Juni76

Nemix
06-08-2004, 11:05
:lykke: Hei

Dessverre ingen gode nyheter fra meg heller - men et spørsmål - jeg skal etter planen ha EL i løpet av helgen, sannsynligvis søndag eller mandag - og det er planlagt en bytur i helgen - bør jeg være forsiktig allerede nå med alkohol.. eller er det ikke så viktig..

Klem, Juni76

Ikke at jeg er ekspert men har hørt at en skal nesten være totalt avholds par dager før El ( gjelder begge parter da...) for at kroppen skal være ''ren'' før egget er klart til :fert: .

Det jeg har hørt iallefall :nikker:
Lykke til!

Maysen
06-08-2004, 11:05
Hei

Bare nyt byturen din i helga. Skader ikke i det hele tatt...(Er da min mening i allefall)

Beckasin
06-08-2004, 14:50
Jeg har vært gravid to ganger (med åtte års mellomrom), og begge gangene var et resultat av "nachspiel-sex" med kjæresten!
Hm.. det får meg til å lure på om jeg skal ta meg et glass litt oftere! :flau:

Elinblu
06-08-2004, 14:56
Jeg har vært gravid to ganger (med åtte års mellomrom), og begge gangene var et resultat av "nachspiel-sex" med kjæresten!
:klapp: Fager musikk i mine ører...

Thyresse
06-08-2004, 15:06
Helt enig!!!
Ellers har jeg ingen andre gode nyheter enn at tempen min er høy og det er en uke til jeg skal teste..... vet ikke om det hjalp!!! :snill:

millamor
06-08-2004, 15:07
:klapp: Fager musikk i mine ører...
:nikker: Signerer denne jeg!!

Kan jeg kose meg med et (eller 2-3-4... ) glass kaldt hvitvin idag da?
EL 31.07 og IKM 13.08...

millamor
06-08-2004, 15:07
Helt enig!!!
Ellers har jeg ingen andre gode nyheter enn at tempen min er høy og det er en uke til jeg skal teste..... vet ikke om det hjalp!!! :snill:

:nikker: Det er jo en gladmelding det!!

Ikveld skal jeg kose meg med :mumse: ...

Lykkeliten
06-08-2004, 15:08
Jeg har fått positiv test i dag!!

Eggløsningstest - men jeg er så glad atte! :flau:

Har ventet i 5 uker på den nå. :nikker:

HanneG
06-08-2004, 15:10
Jeg har fått positiv test i dag!!

Eggløsningstest - men jeg er så glad atte! :flau:

Har ventet i 5 uker på den nå. :nikker:

Det synes jeg er den beste nyheten her hittil! :klapp: :klapp:

Miamor
06-08-2004, 15:11
God nyhet...? Vi hadde sex igår hahahaha...neida! Litt tidlig med gode nyheter fra denne fronten!

Nemix
06-08-2004, 15:12
Herlig med alle disse gladmeldingene :snill:
Jeg er så trøtt nå at jeg snart stuper i skrivepulten min. Det er fredag og jeg gleder meg ikke til helgen.... Fam til Nemixmannen er på besøk og de drar i morgen. I morgen kveld skal vi kjøre til Moss for å feire bursdagen til min stefar på søndag, på en strand. Jeg har bare lyst til å slappe av....ikke dra noe sted eller gjøre noe. Bare ha en hviledag :sove:

Tidl. bruker
06-08-2004, 17:17
Her skal du få en: Det er fredag! :danser:

TGIF, sier jeg bare - Thank God It's Friday!
Søren, Elinblu, der rappa du poenget mitt!:vibber:

Helt enig i at det er en glad-nyhet!