Vis full versjon : Vil at mannen skal bli babysyk
Vil gjerne att mannen skal bli babysyk.. Han sier vi kan vente ett år, men et år til eller fra spiller ingen rolle.. Tar jo ett år å få den ut...:lei_seg:
Gullgutten
07-08-2004, 11:33
Skal ikke si det med sikkerhet, men tror nok kanskje vi mannfolk ikke blir like babysyke som damer. Sånn føler jeg det selv i allefall. :herregud:Men vi kommer nå til sans og samling etter hvert.... Så også for mannen din (forhåpentligvis):blunk: Det tar bare litt tid :nikker:
Skal ikke si det med sikkerhet, men tror nok kanskje vi mannfolk ikke blir like babysyke som damer. Sånn føler jeg det selv i allefall. :herregud:Men vi kommer nå til sans og samling etter hvert.... Så også for mannen din (forhåpentligvis):blunk: Det tar bare litt tid :nikker:
Helt enig.Det tar litt lengre tid med gutter enn det gjør med oss.Et tips kan være å ikke mase på han,la han ta den tiden han trenger.Min sa at vi måtte vente ett år til,men for 2 mnd siden kom til meg og sa"skal vi gidde å kjøpe flere p-piller"
:nikker:
Jeg kjenner meg så igjen!!
Min mann har vært motstridig alle tre gangene.. Første gangen ble vi gravide mens jeg gikk på p-piller og da var han ganske klar på at han bare ville ha ett barn.
Når jeg etterhvert begynte å ha lyst på nr 2, så fortalte jeg ham det og holdt kjeft etterpå.. Tilslutt kom han og innrømte at han ville jeg skulle ta ut spiralen... :nikker:
Vi var begge enige om at to barn var nok, og overraskelsen var vel dermed ganske stor for ham når jeg nå i januar ville ha nr 3. Jeg forklarte ham grundig hvorfor og etter noen uker, hadde han vent seg til tanken!
Jeg har ventet helt fra januar og nå til juli før jeg tok ut spiralen da, så han fikk bestemme tidspunktet!
Nå er han like gira som meg!
Håper ting ordner seg - ett år er laaaang tid å vente! :comfort:
:klemme:
Vet hvordan du har det.
Vi var ikke enige i hvilken prevansjon vi skulle bruke. Etter en del diskusjoner om/når vi skulle ha flere barn, der jeg sa jeg hadde lyst på en til og han synes det var nok med 2 ville han jeg skulle begynne på pillen igjen. Jeg gikk med litt motvillig. Men gav han klar beskjed at jeg skulle gi det 3 mnd prøvetid, og om det ikke funket fikk vi finne på noe annet (sterilisering?) for jeg vil ikke bruke piller de neste 20-25 årene. Dette er altså 4 uker siden.
Den siste uka har han hintet/kommentert "når du skal ha permisjon" "når det er en liten til her" osv. Så igår kom det frem; han var ikke helt fjern fra tanken på en til baby :nikker:
Så etter ett brett med piller kan jeg legge resten øverst i skapet, og se hva som skjer!
Så nevn det for han, på en saklig måte, at det betyr mye for deg, men at du vil dere skal være enige om det. Så lar du saken ligge en stund. Skal se at han ombestemmer seg, han også.
Lykke til.
(Jeg har forresten sagt at jeg gjerne vil vente en stund før vi prøver for fullt, slik at vi får baby i løpet av 2006. Da er de to vi har såpass store at de forstår mer, og kan kose seg med babyen de også :nikker: )
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.