PDA

Vis full versjon : Kjeder meg...

millamor
07-08-2004, 00:59
Ikke noe å se på tv, mannen er på fest med gutta, og jeg har blitt kjempeforkjøla... :syk:

Så da tenkte jeg bare å høre om det er noen andre som kjeder seg denne fredagskvelden...
Egentlig så burde jeg bare gå og legge meg, men klarer ikke løsrive meg fra SG..

Hva pleier dere å gjøre når dere kjeder dere, og er alene hjemme?

For meg er SG kjempebra å ha, enten jeg kjeder meg, (er på jobb...:flau: ) , eller bare er hjemme...

Tommeline81
07-08-2004, 01:16
Pleier å være her inne jeg når jeg kjeder meg. Jeg og samboer sitter å ser på film, bare en liten pause og da måtte jeg jo bare innom her en liten tur, klarer ikke å løsrive meg nei :skratte: . Hadde besøk av ei venninne isted, som er 3,5 mnd på vei. det er så koselig å prate med henne om graviditet og barn og sånn. Håper bare at det klaffer for meg og samboer også slik at vi får være babymamma sammen. Er det noe liv her inne da?

maya80
07-08-2004, 01:27
Etter att jeg meldte meg inn her så har vjeg ikke kjeda meg så mye nei er nesten helt ny og da går jeg inn her så fort jeg har mulighet ja

mumfie
07-08-2004, 18:42
Sambo er så utrolig flink til å spille gitar, så han spiller for meg..eller så kjører vi kanskje en tur på motorsykkelen.. brom brom.. http://smileys.smileycentral.com/cat/7/7_6_2.gif (http://www.smileycentral.com/?partner=ZSzeb001)

Også pleier vi å lage oss god mat og sette oss ned foran tv'n og kose oss!!!
Eller :sex1: da ..tjihi..:fnis:

annalovinda
09-08-2004, 01:42
Da jeg ble produsert skjedde det en feil, slik at jeg mangler kjede-seg-genet.
Like greit det da, må være utrolig kjedelig å kjede seg! :nikker:

Lumiere
09-08-2004, 09:30
Jeg kunne heller ikke vært tilstede da "kjede seg"-genet ble utdelt!!

Alltid noe å finne på; om det er såkallte kjedelige oppgaver (generelt husarbeid) eller mer morsomme aktiviteter, så gjør jeg alltid det beste ut av det!

Tror jeg hører på musikk til absolutt alt jeg foretar meg; da blir jeg så gira at jeg glemmer at aktiviteten evt. måtte være monoton!

Alltid noe som skal planlegges eller organiseres, og sånt elsker jeg!!!