PDA

Vis full versjon : Unge og gamle prøvere

MokkMokk
08-08-2004, 14:44
Jeg bladde litt i de ulike testeklubbene, og tittet litt på "Unge" og "Gamle" prøvere.
Så til min store forskrekkelse :sjokk: at flere av de "gamle" var 30 år, noe jeg selv også er (dvs., jeg fylte tjueti for en uke siden :blunk: ).

Om og når jeg skal delta i en testeklubb, så hadde jeg jaggu ikke sett for meg at det skulle bli som "gammel"!
Jeg er nemlig ikke gammel i det hele tatt.

Såh! :snurt:

Tenkte ihvertfall å lufte spørsmålet: Når syns du man er en "ung prøver", og dermed hører hjemme i den kategorien? Og når er man å regne som "gammel"? ( :leppe: )

Få høre nå. Og nåde dem som sier jeg er gammel asså! :bokse:

...noen som sa noe om 30-årskrisa? :sparke:

Tussi jenta
08-08-2004, 16:23
Synes ikke 30 år er gammel prøver da. men hvet ikke helt hvor grensa bør gå.
Kanskje fra 35 år.
Som unge prøvere må det vel være de under 20 eller helt i begynnelsen av 20 åra.
Selv er jeg 26 og er vel hverken ung eller gammel prøver. Selv om jeg føler meg ung, så kanskje vi skulle starte en klubb for oss som føler oss unge og alder ikke spiller noen rolle.

MokkMokk
08-08-2004, 16:31
Selv er jeg 26 og er vel hverken ung eller gammel prøver.
Selv om jeg føler meg ung, så kanskje vi skulle starte en klubb for oss som føler oss unge og alder ikke spiller noen rolle.
:knegg:

:ropert: Pernille! Forslag til nye testeklubber som følger:

"Unge prøvere som føler seg gamle"
"Gamle prøvere som føler seg unge"
"Oss som gir beng i alder"

:fnis:

Prøvekanin
08-08-2004, 16:38
Når gjennomsnittsalder på nybakte mødre er rundt 30, så virker det litt rart å kalle 30 for gammelt, ja... ikke meningen å tråkke noen 30-årige "gamlinger" på tærne, altså!:liste:

Sparky
08-08-2004, 16:42
:ropert: Pernille! Forslag til nye testeklubber som følger:

:skratte: :klapp:

Maysen
08-08-2004, 16:43
Jeg bladde litt i de ulike testeklubbene, og tittet litt på "Unge" og "Gamle" prøvere.
Så til min store forskrekkelse :sjokk: at flere av de "gamle" var 30 år, noe jeg selv også er (dvs., jeg fylte tjueti for en uke siden :blunk: ). :skratte: :skratte: :skratte:

Synes faktisk å kalle seg for gammel prøver når man er 30 er å ta litt hardt i . Jeg som er 27 ville nok ikke satt meg selv i "unge Testere" Men jeg ville nok valgt å gå stooor omveier for å slippe å melde meg inn i gamle testere...DVS: teste alene for meg selv...

Klemmer:klemme:

MokkMokk
08-08-2004, 16:51
Når gjennomsnittsalder på nybakte mødre er rundt 30, så virker det litt rart å kalle 30 for gammelt, ja... ikke meningen å tråkke noen 30-årige "gamlinger" på tærne, altså!:liste:
Så sant, så sant. :blomst:

Dolci
08-08-2004, 20:26
:fnis:

:klapp: :klapp: Støtter dette jeg :nikker: . Selv er jeg 38 år og føler meg ikke gammel, selv om jeg kanskje etter boken er gammel :flau:.

mumfie
08-08-2004, 21:14
Jeg synes ikke 30 år går under kategorien gamle prøvere.

Jeg er selv 22 så jeg går vel under unge prøvere jeg da.:jupp:

Clippie
09-08-2004, 00:46
Synes ikke 30 år er gammel prøver da. men hvet ikke helt hvor grensa bør gå.
Kanskje fra 35 år.
Som unge prøvere må det vel være de under 20 eller helt i begynnelsen av 20 åra.
Selv er jeg 26 og er vel hverken ung eller gammel prøver. Selv om jeg føler meg ung, så kanskje vi skulle starte en klubb for oss som føler oss unge og alder ikke spiller noen rolle.
Er 35 gammel prøver.... :mumle: ??? Jeg er 34 og kommer til å være 35 når vi starter prøvingen igjen. ;)
Det er kanskje gammelt, jeg vet ikke helt jeg. Ung er vel under 20, det er jeg enig i. Men er det kanskje forskjell på prøver for første gang og prøver etter flere barn? Jeg har to fra før da..

annalovinda
09-08-2004, 01:34

Oj! Må jeg velge, eller kan jeg være med i begge?
Og så vil jeg ha et underforum i den første som kan hete noe sånt som "40-åringer som ikke har innsett at de ikke er 23 lenger". Går det bra, eller?

Tidl. bruker
09-08-2004, 07:32
Oj! Må jeg velge, eller kan jeg være med i begge?
Og så vil jeg ha et underforum i den første som kan hete noe sånt som "40-åringer som ikke har innsett at de ikke er 23 lenger". Går det bra, eller?
:klapp: Jeg også.

Siwa
09-08-2004, 08:31
Jeg spute inne i testeklubben til "gamlingene" i juni, om de virkelig følte seg gammel til å være bare 30 år. Fylte selv også det stygge tallet for 3 uker siden. Men fikk aldri noe svar :flau:

Dermed vil jeg ikke være med i noen testeklubb!!!!!