PDA

Vis full versjon : en tøff uke!!

mumfie
09-08-2004, 01:12
Disse kommende dagene kommer til å bli ganske tøffe for meg.

I morgen må jeg først ringe legen min og fortelle legen min at jeg hadde en sa på tirsdag.
Han er verdens snilleste lege, og har virkelig hjulpet oss gjennom denne vanskelige tiden med sønnen vår som er død, og skrevet ut sykemeldinger i øst og vest, og han var skikkelig lei seg for at det skjedde!!
Han har vært legen min i mange år og hjulpet meg med en voldelig psykopatisk ex.
Og nå var det altså en sa.
Så skal jeg på sykehuset klokken 12.30 for å få svar på hcg blodprøven de tok bare for å være 100% sikker at det ikke er noe der lenger,oxo skal jeg sikkert ha en ul til.
Og mannen min kan ikke være med for han fikk ingen til å jobbe for han, så svigermor skal være med meg, men jeg vil ikke akkurat ha henne inni rommet om jeg skal ha innvendig ul.
Og tirsdag er termindatoen min for Simen Alexander, sønnen vår som døde i uke 20.
Jeg gruer meg så fælt!!!!! :leiseg: :trist: :leiseg: :trist: :leiseg:
Farvel sønnen vår, må du hvile trygt i himmelen.Mammas og pappas lille engel!!!!:glorie:
Tenker på deg hver dag!!!:lei_seg:

annalovinda
09-08-2004, 01:30
Trøsteklem fra meg. :comfort:

Adina
09-08-2004, 02:11
:comfort: Uffda!!

Av og til er livet bare for tungt... Det eneste jeg kan si er at dette kommer du deg igjennom! Gråt, vær sint, gjør akkurat det du føler for! Det kommer til å snu, tro det eller ei. Heldigvis finnes det en grense for hvor mye drit man skal få, og livet blir sakte men sikkert litt lysere igjen. Denne tanken tviholder jeg på i de perioder jeg tror at jeg ikke skal klare mer, og setter meg rett og slett på vent. Venter i visshet om at EN dag snur det, og jeg blir faktisk lykkelig igjen, enn hvor fjernt det føles. Selv om det blir en stund til det snur til det bedre så VET jeg at det kommer til å skje. Det pleier å hjelpe meg litt, så håper det kanskje kan hjelpe deg bittelitt å tenke på det og
Håper det går bra med deg fremover, og at din grense nå er nådd:klemme:

Skal tenke på deg:comfort:

HanneG
09-08-2004, 07:29
Vil bare sende en :comfort: :klemme:
Tenker på deg!

heie
09-08-2004, 09:22
Huff da. Livet er ikke alltid så greit.
En klem til deg fra meg!

Tidl. bruker
09-08-2004, 10:48
Huff, stakkars deg. Er ikke så mye jeg kan gjøre utenom å gi deg en trøsteklem :comfort: Håper du klarer å komme deg gjennom de neste dagene

Hilsen

Shipui82
09-08-2004, 10:53
Dette hørtes ikke greit ut.. :trist: Ville bare gi deg en god :comfort:

Lille Trille
09-08-2004, 12:14
Sendte deg en PM jeg :comfort:

millamor
09-08-2004, 12:18
Livet er dessverre fullt av motgang, og ord blir fattige i en sådan stund...

Vil bare si at jeg tenker på deg, og sender deg mange klemmer :comfort:

tantepose39
09-08-2004, 12:21
Jeg føler med dere Mumfie. Noe så grusomt å oppleve nå tett inntil termindatoen . Ta godt vare på hverandre

Thyresse
09-08-2004, 13:04
Håper du greier å komme deg gjennom dagen i morgen. Kanskje du og mannen din kan ha en liten seremoni til minne om Simen Alexander. Kanskje gjøre det til en dag dere kan minnes ham?
Masse gode klemmer kommer ihvertfall her fra meg :klemme:

Elise
09-08-2004, 17:09
Uff, Mumfie, dette hørtes veldig tøft ut. Jeg sender deg verdens aller største klem og håper på at vi alle får en ganske lik porsjon av motgang vi skal ha i livet, for i så fall har du nå opplevd omtrent alt det vonde du skal ha i hele livet ditt - og dermed blir resten av livet ditt fullt av lykke

:comfort:

Skrollan
09-08-2004, 21:18
Ååå, har vondt av deg :lei_seg: . Sender deg :comfort: og håper du kommer deg gjennom de tunge dagene og får god hjelp. Godt at legen er så god!