Vis full versjon : Hvordan få tiden til å gå????
I dag er jeg på dag 18 i syklusen, og hvis denne syklusen blir som den forrige er den på 30 dager (dette er den andre syklusen uten piller).
Det er derfor ca 12 dager til IKM.
Men spørsmålet er: hvordan i huleste skal jeg klare å vente såååå lenge? :balla: :_panne:
Har dere noen tips? Hvordan klarer dere å tenke på noe annet? :vente:
Lille Trille
09-08-2004, 12:32
I dag er jeg på dag 18 i syklusen, og hvis denne syklusen blir som den forrige er den på 30 dager (dette er den andre sylusen uten piller).
Det er derfor ca 12 dager til IKM.
Men spørsmålet er: hvordan i huleste skal jeg klare å vente såååå lenge? :balla: :_panne:
Har dere noen tips? Hvordan klarer dere å tenke på noe annet? :vente:
Ja jeg kjenner til det. Nå er jeg vel og merke i hvilemodus siden jeg har to SA og ingen GU etter hverandre. Skal til lege mandag for å sjekke (gynekolog)
For å få tiden til å gå brukte jeg tid på venner, dyra våre, mannen min og prøvde å ikke tenke på barn i det hele tatt. Driver en del med håndarbeid og det ble mange gode filmer. Nå etter at vi har fått sønnen vår og dette er nr to så går tiden bedre av seg selv. Det er nok å henge fingrene i og nå er jeg syk så det er ikke så mye baby tanker nå. Men det har vært bedre denne gangen enn første gang også da.
Håper du kan bruke noen a råda mine :nikker:
Jeg bruker tiden min før mens, til å:
lese bøker, se filmer, være med ungene, være med venner, håndarbeid både strikking og sying, tenke på videre utdannelse, sjekke alle interiør blader for å få flere ideer om hva vi skal gjøre videre i huset (til mannens store forvilelse), sjekke nettet for alle gode sider om interiør, lamper ect... gå på hagesentrer, shoppe, shoppe...
Men mest bruker jeg nok tiden på lesing (er bokoholiker). Det hjelper ikke så veldig å være her inne, men jeg klarer ikke å holde meg unna... :flau:
Som noen skriver her;lese bøker:)
Jeg har aldri vært noe glad i å lese, men så leste jeg første bok av Ingebjørg Olvsdatter og klarte ikke legge den fra meg!! Den er kjempe fin.Det er en serie, og nr 12 er i butikkene nå, men det går ann å abonere på den.
Timene går fort, fort,fort når en først har satt seg ned:nikker:
Sånn nå er jeg på dag 26, så tiden har jo gått, da...
Tror nok det ligger litt i det at tiden går ekstra sakte når jeg er mye her inne...
Men som Dolci sier, er det ikke så lett å holde seg unna...
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.