PDA

Vis full versjon : Bryllupsdag - noen som kan hjelpe med forslag?

Dolci
10-08-2004, 12:56
I morgen har jeg og Dolic:bryn: bryllupsdag :elsker2:.

Vi pleier ikke å feire dagen på noen måte, ikke besøk, og stort sett har mannen glemt at han skal kjøpe blomster :fnis:. Det betyr ingenting for meg, men i år har jeg lyst til å markere dagen på en helt enkel måte.

Tenkte jeg skulle skrive et kort til ham om morningen + lage frokost. Kanskje kjøpe en liten blomst?

Men, er det andre som har noen forslag? Det må bare ikke bli for søtt og klissette. Det liker han ikke. Men, han liker veldig godt å bli gjort stas på!!

Håper at det er noen som har noen gode forslag jeg kan ta med meg.

Fortell gjerne hvordan dere feirer bryllupsdagen deres.

Marissa
10-08-2004, 13:14
Gratulerer så mye med bryllupsdag:) Vi hadde faktisk bryllupsdag i går:)
Vi tok en koselig bytur vi, og kjøpte masse rart vi hadde lyst på.. Men vi er kansje litt rare..hehe:)

Mannen min er sparer på dvd filmer, så jeg kjøpte noen til han, det er vel ikke så romantisk, men han likte det iallfall:)

Prøvende
10-08-2004, 13:22
Kjøp en liten ting han liker, og gi den sammen med frokosten, kanskje. Kjøp noe som ikke er nødvendig, men noe du vet han ønsker seg og som bare er til han. Jeg hadde stor suksess med en DVD film min kjære ønsket seg. Etter at han fikk den ville han ikke spise middag på kjøkkenet,så den dagen ble det middag til filmen i stua.......

Husker så godt den friends episoden der Joey ikke hadde råd til presang og ville gi "10 coupons of joey-love". kunne det vært noe kanskje. små lapper med ting du vil gjøre for ham, som han kan bruke når han vil (kan inkludere hverdagslige ting eller :sex1: ting)

Gratulerer med morgendagen, uansett!

Gulltopp
10-08-2004, 13:24
Nå har vi bare såvidt satt opp gjesteliste til vårt bryllup, men jeg er vel generelt flinkere til å gjøre stas på Gullgutten på spesielle dager (han er nok en typisk mann) - gjør mot andre som du vil at de skal gjøre mot deg, er det ikke det det heter? :skratte: (Det hender jo at han glimter til med et søtt kort eller en blomsterbukett og da blir jeg like glad hver gang. :nikker: ) Husker ikke helt hva slags spesiell dag det var den gangen, men jeg skulle i alle fall i tillegg reise bort og studere i 1 år ikke så lenge etter den datoen og både jeg og Gullgutten gruet oss til å få et "avstandsforhold". Det jeg gjorde den gangen (nå kommer jeg endelig til poenget, serru!:skratte: ), var at jeg kjøpte en søt liten hjerteformet eske og fylte den til randen med små, søte lapper. Skrev små ting som f.eks. : "Du er min største kilde til glede!", "Jeg er Gullgutt-o-holiker!", "Du har beriket livet mitt på så mange måter", "Før jeg møtte deg var det noe som manglet i livet mitt" osv. Ja, du skjønner vel tegninga? :blunke: Vet ikke hva Dolci:bryn: synes om sånt, men Gullgutten ble veldig glad i alle fall! Hver kveld mens jeg var borte, tok han ut en lapp fra esken og leste den før han sovnet. :elsker2: Det ble mange turer fram og tilbake og til slutt var jeg ferdig og vi kunne flytte sammen - den hjerteformede esken har han fortsatt i den øverste nattbordskuffen. :klemme: Kanskje det kunne vært en god idé for deg også? Å lage en slik eske i stedet for - eller i tillegg til - et kort? Er vel ikke alle som har like stor sans for slike ting og det kommer kanskje under kategorien av ting han synes er for klissete, men her i huset ble det meget godt mottatt. Tror mannfolkene våre liker å bli satt litt ekstra pris på mye bedre enn de vil innrømme. :nikker:

Gratulerer med dagen på forhånd - håper dere får en suuuuper dag! :klemme:

Annette
10-08-2004, 16:48
For en utrolig koselig ting å gi, Gulltopp! Det hadde mannen min satt pris på også! I Juni var jeg på ferie uten mannen :lei_seg: i en uke, men før jeg dro pakket jeg inn 7 små pakker så han fikk en liten ting hver dag jeg var borte, bare småtterier, da. Pakkene gjemte jeg med små rebus-lapper... Han hadde bursdag den dagen jeg kom hjem, så da var det stor pakke, og masse stas da jeg kom! (Dette var jo ikke så god ide for bryllupsdag, da! Kan jo ikke akkurat kjøpe 365 pakker... :flau: )

hope76
10-08-2004, 17:21
Vi hadde første bryllupsdag i mai, og den feiret vi på en ganske enkel og fin måte. Vi kikket litt på alle bildene fra dagen vår, og han kom hjem fra jobben med kjempefine blomster.

Vi pyntet oss litt ekstra til kvelden, og dro til byen og hadde en bedre tre retters middag med god drikke til:) koste oss masse vi:nikker:

Men jeg tenkte å gjøre litt stas på han til 29 årsdagen nå i september....så følger med på litt mer orginale forslag.....

Dolci
11-08-2004, 09:04
Tusen takk for alle flotte forslag. Dere er så kreative :klemme: !!

Lagde deilig frokost til ham og ungen; det er ikke vanlig her i huset at jeg trår til.
Jeg lagde et flott kort, og ga ham også et lite kort med en liten personlig presang; nemelig masasje. Det vet jeg er noe han elsker !!

Nå får han en time av meg, bare denne varmen gir seg.

For høre med ham senere om det ble velykket, jeg er ute av huset lenge før de står opp.

Igjen, tusen takk for forslagene deres :klemme:.

Prøvende
11-08-2004, 11:15
Gratulerer med dagen!!!

maya80
11-08-2004, 11:20
Vi hadde første bryllupsdag i mai, og den feiret vi på en ganske enkel og fin måte. Vi kikket litt på alle bildene fra dagen vår, og han kom hjem fra jobben med kjempefine blomster.

Vi pyntet oss litt ekstra til kvelden, og dro til byen og hadde en bedre tre retters middag med god drikke til:) koste oss masse vi:nikker:

Men jeg tenkte å gjøre litt stas på han til 29 årsdagen nå i september....så følger med på litt mer orginale forslag.....
Det samma her, pleier og gå ut og spise

Thyresse
11-08-2004, 11:21
Gratulerer med bryllupsdagen!
:blomst:

Gulltopp
11-08-2004, 11:22
Gratulerer med bryllupsdagen - håper dere får en kjempefin dag!! :fest:

Lish
11-08-2004, 13:11
Gratulerer med dagen. Håper resten av dagen blir fin.

Frostmaid
11-08-2004, 21:09
Gratulerer med bryllupsdagen. Håper dere har hatt en fin dag.