Vis full versjon : August~Septemberklubb
Da starter August~Septemberklubben! Håper på flere medlemmer!! :grouphug:
:lykke: :kryss: Venter i spenning: :lykketil: :lykke:
Leetha, 4.AID, inseminasjon 13.08
Testet negativt :negativ:
Testet positivt :_positiv:
Jeg vil bare ønske dere her i inseminasjonsklubben masse lykke til:kryss: :lykke:
Håper den blå bølgen kommer skyldene innover dere:klemme:
Her er litt støv til oppstart::bs: :støv: :rs: :støv:
Tidl. bruker
15-08-2004, 18:28
I morgen ringer jeg riksen :D
Spennende å høre når jeg kan starte oppatt:hyper:
Det ble ingen behandling likevel, egget var for lite på fredag, og sykehuset er seffølgeli stengt lørdag. :mumle: Så da er det bare å vente til neste mnd. :sukk:
:lykke: :kryss: Venter i spenning: :lykketil: :lykke:
Leetha, 4.AID, i midten av september en gang
Testet negativt :negativ:
Testet positivt :Positiv:
Tidl. bruker
19-08-2004, 17:04
Da har jeg snakket med Riksen. Kan starte på neste syklus Jippi :danser:
Mens ventes antagerligvis i løpet av neste uke :D
Kjenner det begynner å krible i magen igjen..................
Så kjekt Tammi! Satser på at det blir en fin høst! :nikker:
Jeg venter også mens neste uke, starter med puregon dag 4 - så får vi se hvordan det utarter seg denne gang!
:klemme: ,
Tidl. bruker
19-08-2004, 21:54
Så kjekt Tammi! Satser på at det blir en fin høst! :nikker:
Jeg venter også mens neste uke, starter med puregon dag 4 - så får vi se hvordan det utarter seg denne gang!
Det vet jeg...
Vi blir gravide begge to vi :danser:
Det vet jeg...
Vi blir gravide begge to vi :danser:
:woohoo: :woohoo: !!
:highfive:
Løve -68
24-08-2004, 21:42
Jeg må nok vente til oktoberklubben kommer opp. Det ble oppdaget en polypp ved UL ved forrige inseminasjonsforsøk og den skal jeg fjerne nå. Fikk tid på sykehuset tre dager forsent til å være med i septemberklubben. Jeg håper jo at polyppen kanskje kan være årsak til at vi ikke får det til, men jeg tror det vel egentlig ikke.
I og med at jeg har en sønn fra før (made without assistent) tror man ikke at egglederne er tette. Jeg lurer på er om det er mulig å ta lap når jeg først skal i narkose for å fjerne polypp. Jeg synes det hadde vært greit å vite med sikkerhet at egglederen er åpne. Uansett, ønsker alle dere som kommer med i august/september klubben lykke til!
Hilsen Løve-68
Heisann Løven!
Høres ikke kjekt ut med polypp, men det var jo bra at de oppdager det og kan gjøre noe med det da!
Pga labert oppmøte i august (inkludert meg selv), tenkte jeg at siden august snart er over, så omdøper vi hele greia og starter september~oktober i stede! Så kan du bli m der!
Håper det går fint å fjerne den polyppen da! Du kunne jo høre med sykehuset om det lar seg gjøre å ta en lap samtidig, når du først er i narkose. Høres skummelt ut, men det går nok kjempebra!
ååå håper jeg kan melde meg inn også....
skal på ny vurdering 6. september. får også mensen den dagen. tenk om jeg hadde fått startet opp med en gang......
men tviler vel egentlig på det...
Se, nå kan du ihvertfall bli m da, Mokki! :klemmer:
For i løpet av oktober er dere ihvertfall i gang! Det kan jo godt være at du får starte med forsøk med en gang da, siden det ikke er første forsøket, det hadde vært kjekt det! Jeg forstår det slik at du skal utredes videre, så det er vel aldri gerit å si hva sykehuset finner for godt, men det nærmer seg :baby: ihvertfall, nå er det absolut deres tur snart!
Jeg starter med høyere doser puregon denne syklusen, så kansje blir det så mange egg at vi må switche over til IVF, Skumle tider dette, men forhåpentligvis ender det godt for oss alle!
Lykke til med utredningen den 6. da, å bli m i sept./okt klubben!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.