Vis full versjon : Titter inn..
Emily_81
12-08-2004, 17:38
Og hilser på.Jente på 23 år og har det passende navnet MIKE`r. Litt frustrert over den tittelen enkelte ganger men man får vel bare smøre seg med litt tålmodighet og :is: i mens . Vi har ikke brukt prev. de siste 3 mnd og den babysyke har i grunnen sagt klart ifra om statusen som venter om det kommer en overraskelse, og det bryr han vel ikke nevneverdig.Så jeg lurer på om han ikke er så mye MIKE som han påstår han er :hviske: Driver å ymter frempå om "når han blir pappa" og greier.Men så langt er vi hvertfall ikke offisielle prøvere, så da holder jeg meg her jeg :)
Hei :vink:
Da jeg meldte meg inn hit i mars var sambo også en MIKE. Men etter en del prating ble vi enig om at jeg skulle kutte ut pillen. En av grunnene var for å se om jeg kunne gå litt ned i vekt. Har nå vært pillefri siden april, og venter fremdeles på at et lite nurk skal flytte inn i magen min:nikker: Sambo er også veldig med på leken, f.eks. når vi er ute og vi ser en barnevogn så kommenterer han den om han synes den er fin eller ikke. Synes han er kjempesøt! :elsker:
Lykke til med din MIKE! Han ombestemmer seg når du minst venter det, det gjorde min.
Emily_81
13-08-2004, 17:58
Tusen takk Lenemor.Det blir spennende å se hva som skjer :) Kjenner du bivirkninger av pp enda?? Jeg slutta for et år siden, og er fremdeles preget av dem.Ganske snedig (og irriterende :sinna: ) og se hva pp kan gjøre med kroppen din.En fin oppfinnelse for mange, men for meg er prisen såpass høy at jeg holder meg unna :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2010, Jelsoft Enterprises Ltd.