Vis full versjon : Veldig søt snartpappa
Hufsamannen er så søt om dagen lytter på magen for å høre om det gjemmer seg en liten :baby: der inne :elsker:
Shipui82
13-08-2004, 11:05
Åååååå...så søtt da :nikker:
Jeg vil også ha en sånn en.... Han bruker jo å legge hodet på magen min, men når jeg spør om han hører noe sier han "neeeeeei, jeg hører da vel ingenting"... Og så sier jeg "ja, lytter du ikke etter babyen da??" , da svarer han "nei, så aldeles ikke!" :nemlig:
:sparke: Kan ikke jeg få låne din :bryn: litt da?? :fnis:
:liste: lister meg stille ut av SnartPappa-diskusjonen igjen....
Hi hi! Ulvemannen pleier å banke forsiktig på magen min og spørre 'Hallo! Er det noen der???', Også smiler han og sier at joda, det er nok det. Deilig når de er så possitive!Synes selv det kan være litt vanskelig til tider...
Så søtt :hjerter: du får holde godt på den mannen din. :kryss: for at han snart får høre noe der inne :lykke:
:sparke: Kan ikke jeg få låne din :bryn: litt da?? :fnis:
Nope, han deler jeg ikke på asså :knegg:
:elsker2: han:nikker:
Shipui82
14-08-2004, 17:01
Nope, han deler jeg ikke på asså :knegg:
:elsker2: han:nikker:
Tihi, det er greit det :fnis: Får heller trene opp min til å gjøre sånn da :knegg:
Ønskekvisten
16-08-2004, 22:38
Mye kos med mage her også. Vi håper på en liten i magen denne gangen.
Minimaja
10-01-2005, 22:06
Samboeren min går også å venter på at det snart skal komme en liten inni magen. Han lytter og kjenner, og småsnakker......lurer på hvordan han blir hvis det kommer en liten leieboer snart http://www.snartgravid.com/plassen/images/icons/biggrin.gif
Enjoy!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.