Vis full versjon : Det er fortsatt ledige plasser i aprilklubben på SM!
Vil bare minne om at det fortsatt er ledige plasser i aprilklubben på snartmamma!
Savner dere..
:rs: :bs:
Shipui82
13-08-2004, 12:08
:snuse: :snuser: :snuse: :snuser: :snuse: :snuser: :snuse: :snuser:
Snuser i meg masse babystøv jeg! Har IKM i morra, så kanskje vi sees i aprilklubben??? :kryss: :lykke:
Koselig at du titter innom!
Vil bare minne om at det fortsatt er ledige plasser i aprilklubben på snartmamma!
Å, har ikke det toget gått, altså? :blunke:
millamor
13-08-2004, 12:08
Hei du!
Håper alt er bra med deg!
Må bare få en :Positiv: , denne syklusen, så kommer jeg løpende over til aprilklubben på SM!! :kryss: :kryss:
Sikkert koselig. :dulte: Men de fleste som har EL i disse dager vil nok begynne å fylle opp maiklubben. De som allerede har hatt EL og venter på IKM, kan jo sikkert fortsatt ha mulighet til å fylle opp plasser i aprilklubben. Tusen takk for støv forresten.
Kommer meg nok ikke inn i april klubben, men kommer forhåpentligvis etter i mai klubben....
Så jeg er så himla frekkk at jeg ruller meg skikkelig i støvet, og slurper med meg en god del og jeg...
SLURP SLURP SLURP SLURP...
Tusen takk for støvet...Skal gi meg nå, slik at neoen andre og får litt..
Klemmer fra:klemme:
Tror det nok ikke blir noen april klubb her heller men takker for babystøvet og ønsker deg lykke til, har du funnet ut hvor langt du er på vei sa du enten var 6 eller 12 uker på vei regner du er 6 :flau: :klemme: :lykke: :lykke: :lykke:
Hvor sender jeg inn søknaden? :hyper:
Thyresse
13-08-2004, 12:25
:snuser: :snuser: :snuser: :snuser: :snuser:
Hadde IKM i går...... vil inn vil inn.....the fat lady hasn't sung yet!!! :Plystre:
Prøvende
13-08-2004, 12:26
Savner dere..
:rs: :bs:
Så fint at det er ledig plass til oss!:blomst: Da kommer Millamor, Lumiere og jeg + sikkert mange andre løpende. Vi er egentlig gravide, skjønner du, spiren har bare gjemt seg så godt at vi ikke har fått noen positiv test helt enda :blunke: :fnis:
Etter å ha spist alt støvet ditt, og en uke ferie kommer jeg sikkert tilbake med den positive testen min (as if.....blir jo ikke gravid av ferie med venninne :fnis: )
Er gjerne med jeg, dersom du kan fikse plass!
Tidl. bruker
13-08-2004, 21:42
Savner dere..
:snuser: Tar i mot støv og :kryss: for at jeg også kan komme meg over i april-klubben på SM. Blir det full klaff denne gangen, så vil mens-termin ligge på 30. april... Holder akkurat det :nikker: . Ca. 6 dager igjen til IKM :vente: .
Takk for støvet, sniffer det i meg :snuse: :snuser:
Tror kanskje toget er gått, men lever i et lite håp fremdeles. Kanskje mai er en bedre måned??
Jeg vil også være med!!!
Med to svake positive tester den 11. og 14. 08 er det sjanse for at jeg faktisk blir med :nikker: IKM den 18. - håper inderlig at jeg kommer med i aprilklubben!!!
:kryss: :kryss: for meg selv og alle andre mulige aprilklubb-medlemmer!!!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.